Zdzisław Beksiński ; HOLY FUCK @ his ART ...

Discussion in 'The Alley' started by Nu'maaN, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    morbid much?

    if you don't know, now you know ... niqqaa.

    edit ; search him up, there's alot better art from him that i wasn't able to post here ...

    [turn] ...
    test
  2. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    my favorite..
    test
  3. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .check these out by him.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  4. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,550
    breathtaking. literally.wow.
    test
  5. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    cool shit
    test
  6. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    test
  7. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    most of his art has something to do with the holocaust, where lil' dead at?

    dude was murdered, don't know if it was for his paintings though.

    verb, that pale horse one is my favourite. tried to upload it but didn't work ...

    [turn] ...
    test
  8. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Dude is obssessed with skeletons

    Nah those paintings are banana nuts though
    test
  9. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    yeah some of the links i tried showing, didn't work :(
    test
  10. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    i got alot of them on my skin(tattoos) lol
    test
  11. HarshZ

    HarshZ no time for this bullshit

    Joined:
    Jul 20, 2008
    Messages:
    7,410
    those are ILL
    test
  12. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    he's like a new age Ralph Steadman
    test
  13. M-theory

    M-theory Saint Esprit

    Joined:
    Jan 4, 2001
    Messages:
    38,468
    Not only that, but -islaw is the greatest suffix a first name could ever have.
    test
  14. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    Hey Nu'maan, what is a "motherchoad"
    test
  15. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    ^ lol, it means motherfucker. the urdu word for mother is maa, but if you wanna diss the dude's sister - say bhainchaud lol.

    the truth @ memento's response, awesome ...

    [turn] ...
    test
  16. V E R B I S M

    V E R B I S M New Member

    Joined:
    Nov 19, 2009
    Messages:
    2,404
    lol... smh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)