Your Winter Gear

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by NineFiveZeroOne, Nov 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NineFiveZeroOne

    NineFiveZeroOne ^Da Phuck iT Mean?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    864
    you see i live here in California, where during the winter there is no need to worry about Natural Disasters unlike some of you in the foreign lands of America,fitted up in snow suits and diving gear on a daily basis and shit,lol.
    whats your style......?


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  2. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    I live in cali too

    and all i can say is What winter? shit is still summer here lol cold in themorning and super hot in the evening this is a rememdy for colds and flu haha.

    we havent had a cold winter here in like 4 years.
    test
  3. NineFiveZeroOne

    NineFiveZeroOne ^Da Phuck iT Mean?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    864
    hahaha ^^ you have a point....i guess we must assume when its cold in the morning then hot in the evening, that it is winter. hahaha.
    test
  4. sabillon

    sabillon New Member

    Joined:
    Oct 5, 2006
    Messages:
    59
    for real i leave my house at 6am every mornin for work and its cold as hell

    but i lived in Indiana for 4 years and hated fuckin winter.....shovelin snow, the car doors get frozen so u cant get in lol, and drivin in the snow...fuck i dont miss that at all boy...
    test
  5. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    ya it sucks cause i bought all these winter clothes on sale thinking it would be cold starting in october! its already the the end of november and its still not cold.

    its freezin in the morning i wear a jacket to school and then at 12 noon im sweating like a hog i have to carry my jacket and put it back in my car it sucks!
    test
  6. NineFiveZeroOne

    NineFiveZeroOne ^Da Phuck iT Mean?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    864
    no one wears clothes or what??
    test
  7. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    One outfit for winter?

    wtf....

    And I'll post up like 4 new outfits I copped recently.....waiting for the jacket and sweater to arrive at the store to go pick it up though...

    Then I'll post in entirety.
    test
  8. NineFiveZeroOne

    NineFiveZeroOne ^Da Phuck iT Mean?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    864

    no the type of style you rock during the winter season.........
    test
  9. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    heres some shit I rock during the cold ass winters of NY

    1st outfit

    [​IMG]

    [​IMG]

    black tee shirt..black NY fitted..black Adidas kicks wit the gum sole

    2nd outfit

    [​IMG]

    [​IMG]

    white tee shirt..white Adidas kicks

    Heres one more..

    [​IMG]

    [​IMG]

    Navy Akademiks jeans..white sneakers..peace
    test
  10. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    how do you guys get all the money to buy all these fresh new nice clothes?

    lol shit its hard to find clothes on sale over here in california.

    maybe you guys got a secret online store that you dont wanna disclose.

    but shit man id feel strange spending so much chedda on gear.
    test
  11. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    I buy it off the Akademiks store on line..it is really expensive but its all good I got money in the bankk
    test
  12. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    ^^ i got that jacket too! haha, actually i saw it after u posted it up.. i dont usually rock the fur though, iono i took it off
    test
  13. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    [​IMG]
    thats one will bbl w/ rest
    test
  14. NineFiveZeroOne

    NineFiveZeroOne ^Da Phuck iT Mean?

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    864
    test
  15. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    she said thats one and she'll be wit the rest later..
    test
  16. VishTaphney

    VishTaphney Guest

    winter im wearing shorts and a tank top! its fucking 97 degrees right now in california haha.
    test
  17. Ethan Albright

    Ethan Albright New Member

    Joined:
    Oct 16, 2006
    Messages:
    2,312
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    lotta thermal shirts, and a couple button ups.
    test
  18. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    you dress really preppy lol but you got decent taste
    test
  19. Ethan Albright

    Ethan Albright New Member

    Joined:
    Oct 16, 2006
    Messages:
    2,312
    I'm white and stay away from mtv... so it happens like that.
    test
  20. Cella Dwella

    Cella Dwella I Love It

    Joined:
    Aug 17, 2003
    Messages:
    1,613
    my winter gears my summer gear pretty much add the winter coat. I need to find some sweaters though.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)