Your Own Exodus

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by Mepsyiah, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mepsyiah

    Mepsyiah Prophecy

    Joined:
    Oct 8, 2005
    Messages:
    398
    This is for my The Beginning of Exodus cd...im doing a thing where i do more tracks than i want for my cd then just pick the best of whatever i got to make it up but this is a canadate...but anyway

    Nebula from beats 365 on the beat and i killed the vocals anyway...

    the production is rough for tonight....ill rerecord soon so the quality is better and shit...

    check out my track and leave links

    Forsaken Prophecy -- YOUR OWN EXODUS
    test
  2. Mepsyiah

    Mepsyiah Prophecy

    Joined:
    Oct 8, 2005
    Messages:
    398
    come on dont sleep on my fam......
    test
  3. mocha_licious

    mocha_licious New Member

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    2,740
    returnin the feed...
    beats nice...first thing that stands out to me is ya beat riding and flow need alot of work content could be betta voice and delivery need work production mixing needs work...but yeah spend awhile on ya next joint practicing it over and over till U get it perfect
    test
  4. Mepsyiah

    Mepsyiah Prophecy

    Joined:
    Oct 8, 2005
    Messages:
    398
    did you read anything i said...i said its rough and im rerecording soon...damn people...hahaha
    test
  5. emcee50killa

    emcee50killa New Member

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    3,940
    returnin feed....

    some decent lines in there....production is strange.... flow is choppy...

    not the worst. beat is kinda nice.

    just work harder at it and you'll be able to get somethin together.

    peace
    test
  6. Phoenix5891

    Phoenix5891 T.S.K.

    Joined:
    Jan 12, 2004
    Messages:
    6,930
    the beat is ass...wow...Is this wehat they offer at 365 lol....your flow needs alot of work tho and delivery...keep grinding
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)