Young Visionary (Produced by Cire) Drop ya links

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by Non$en$e, Nov 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BAE ZEN

    BAE ZEN New Member

    Joined:
    Dec 2, 2006
    Messages:
    2
    Impressive. Delivery is flawless. Nice mic presence. Good content. well-penned rhyme schemes..

    A solid track all-around.. true indeed..

    Cheers

    BAE
    test
  2. _RhYmEs_

    _RhYmEs_ Need Dope Beats??

    Joined:
    Dec 31, 2003
    Messages:
    2,730
    My nigga Nonsense, good shit i heard this the other day on ya myspace jump off, most def a gem my dude, my nigga mercy wanna jump on a track wit you, produced by no other than you know nigga, scream at me son,


    ez
    test
  3. TrakMarx

    TrakMarx ZUCOF FOCUZ

    Joined:
    Sep 10, 2002
    Messages:
    518
    test
  4. TWO M.C.S

    TWO M.C.S New Member

    Joined:
    Jul 18, 2002
    Messages:
    2,244
    cires pretty nice with them beats - you fuckin rockin the shit outta this joint damn -flow soundin real nice, polished as usual - lyrics hittin - hook aint nothin super intricate but its effective as fuck


    dope work right here

    keep doin it

    holla back homie, heres my link

    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=1020291
    test
  5. Non$en$e

    Non$en$e The Truth

    Joined:
    Dec 12, 1999
    Messages:
    1,905
    Thanks, I got all links..

    Rhymes - yea I'm down...just hit me up on aim when you see me, or hit me on myspace or my email address nonsense@nonsensemusic.com
    test
  6. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    i thought u quit rap? haha


    cire is a beast on the boards


    and u murdering this, the hook is aiight, not great, but not bad at all, very effective



    overall strong drop my nigg, definitely album material


    get at ya dude



    check out the new foundation shit when u got some time

    111

    http://board.rapmusic.com/showthread.php?p=14269760#post14269760
    test
  7. Non$en$e

    Non$en$e The Truth

    Joined:
    Dec 12, 1999
    Messages:
    1,905
    Damn everybody must of heard about me saying I quit before..but I dunno I guess you really can never quit lol...anyway good looks on the feed my nig
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)