Young Lotus in tha buildin.

Discussion in 'Emcee Hookups' started by L. Kross, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    Wuddup witchu lil ugly mua fuckas?
    test
  2. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    Oh yea, who tryna go 10? Set it up an drop an post a link in this thread an Ill go jump in it when I check this shit out lata.

    1ne
    test
  3. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    Its the overweight smelly trailor trash kid.

    Bye.
    test
  4. Flow Da HoloGraff

    Flow Da HoloGraff Fuck Up!

    Joined:
    Mar 3, 2002
    Messages:
    13,190
    relax everybody
    i came prepared for this to happen


    *reaches in pocket*


    take that




    [​IMG]








    who's ugly now
    test
  5. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    hahahaha @ the uglyness...

    combined with the smell you must have approximatly 0.3394 freinds.
    test
  6. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    Ya call keepin a pic of me on ya comp fa years...[look] .. an years prepared? I call it obbsessive, psychotic, weird an creepy. I wouldnt have even admitted ta havin that had I been you, but if I were you then... well we aint gotta get inta all that.

    Im ugly. Dont mean ya not still ugly. Besides whos talkin ta you anyway? Net feelins is fa lifeless, souless despaired pieces of corn in Satans fieces.[dunno]

    Anyway, Im uglier then you buuuut, you cant beat me. Ho no.

    Rememba back when ya was backin out of our audio battle? Well Im at least ten times illa then that now, lyricly, delivery flow, presence. Shits crazy, holla atcha boi fa a collabo.
    test
  7. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    hahaha @ tha thought of yo mommas accent butcherin that comment he jus made.
    Gets me erytime.
    test
  8. Vembeezy

    Vembeezy New Member

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,823
    BIG LOTUS, whadup whadup
    test
  9. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    Shit. Whys ya style so stupid? Ya had time ta come up. Ya lack guidence.
    test
  10. L. Kross

    L. Kross His Highness

    Joined:
    Aug 10, 2000
    Messages:
    23,072
    btw im still lookin fa someone ta sharpen my claws on. but dont expect me ta jump as soon as ya post in my thread, im not stayin on. jus set it up an let it be known here that its up.
    test
  11. Vembeezy

    Vembeezy New Member

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,823
    was that directed at me?
    test
  12. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    lmao, same old lotus.

    4-7 replies per comment I make. All of which say nothing.
    test
  13. Flow Da HoloGraff

    Flow Da HoloGraff Fuck Up!

    Joined:
    Mar 3, 2002
    Messages:
    13,190
    you know you cool people with me
    that picture is still funny as hell
    i HAD to save it
    test
  14. Vembeezy

    Vembeezy New Member

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,823
    LMAO, haha, lotus u stupid yohahahah lmao

    i just came back to the site after 8 months of absence

    I did some bullshit battle against RICO cus i felt like fuckin around u moron, it was jus some funny telletubbies verse,lmao, fuckin hilarious, u took a vember verse in the battle grounds seriously, hahaha
    test
  15. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    ''Anyway, Im uglier then you buuuut, you cant beat me. Ho no.'' - Lotus.

    Son, not only are you stupid but you probably stole a laptop and are sitting in a mcdonalds wireless zone to post this crap.
    test
  16. Vembeezy

    Vembeezy New Member

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,823
    lmao, omfg, lotus actin like a fuckin retard in this thread, hahah
    test
  17. Flow Da HoloGraff

    Flow Da HoloGraff Fuck Up!

    Joined:
    Mar 3, 2002
    Messages:
    13,190
    lotus in the building

    [​IMG]


    collab with krysto



    [​IMG]
    test
  18. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    LMAO @ krystro...

    its funny when you see the pics of the people shit talking...

    At least when people see mine they like 'yup, just like I imagined. You a Smokey mother fucker from Friday'
    test
  19. Vembeezy

    Vembeezy New Member

    Joined:
    May 17, 2004
    Messages:
    1,823
    when people see me they like "str8 pic"..."yea, u asian, str8 pic"
    test
  20. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    Well people seem to say 3 diff things once I tell them to stop saying 'straight pic'...

    - I thought you were white... You look arabic
    - You dont look arabic or hispanic. Like your elf ears.
    - looool, I can picture you sitting all hyper at the keyboard on some Smokey type vibe.

    Thats the people who dont feel incredible awqward and pretend to be away so they dont have to answer.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)