you can't be serious

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by double ML, Jan 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    ^^^ very 1st grade of you, herman

    your 'humor' is SO EVOLVED

    corny fucks like you crack me up

    yeah dude, youre a stone cold killer, everybody is SHOOK :shook:
    test
  2. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    Double is the most sorry excuse for life on this site. This dude is offering to buy you a plane ticket and you won't answer him cause your a coward. At least give him some lame ass excuse why you can't go instead of pretending you can't read what that nigga wrote to you. You're a fuckin pussy! Double is so scared, that faggot won't tell anyone where he's at in fear of someone being there and calling his punk ass out! Dude is offering a plane ticket and legal fight and you're such a bitch, you pretend like you didn't read it. You're the lamest, gayest most scared shit talking homo i've ever seen.
    Posted via Mobile Device
    test
  3. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    hahahahahahahaha

    so true

    dude was born a bitch... the internet was the coolest shit to be invented for nerds like him... sit behind the screen with that ugly grill and out of shape body talking like hes bruce lee then gets offered a chance to put up and ducks like a cunt
    test
  4. double ML

    double ML Guest



    the ONLY reason squeakles talkin' that noise is because she knows i'm not in the united states

    upon my return and request for said ticket, squeakles would promptly disappear off rm.c for another 2-3 years

    i know how that coward works


    and ppl know where i'm at you fuckwit- i just like seein' you cry about it[funny]
    test
  5. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    let me know when you get back

    if you know now just tell me so i can make sure we got shit set up

    youre a bitch, always have been, always will be
    test
  6. double ML

    double ML Guest

    squeak squeak i'm scared as fuck goes the squeakles
    test
  7. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    the irony

    yeah let me know when you get back

    we will see who is shook stuttering stanley
    test
  8. Dex Lewis

    Dex Lewis Guest

    lol.

    I love this thread.
    test
  9. double ML

    double ML Guest

    i love how i sonned the fuck out of a lot of ppl in this thread
    test
  10. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    you are a sad child herman

    i hope you look in the mirror and see the shit that really exists instead of the champagne in your mind
    test
  11. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812

    I've yet to see that bird face
    test
  12. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    hahaha.............. I forgot about this rep shit. How much time a day you spend doing this? Get a life birdface!

    You Ever Revenge Fucked... 07-31-2009 09:28 PM .:pain:.

    you can't be serious 07-31-2009 06:51 PM double ML fail

    you can't be serious 07-31-2009 01:19 PM Mark Eaton true

    name your biggest... 07-31-2009 08:38 AM double ML fail

    double M.L. is so... 07-31-2009 08:20 AM double ML fail

    name your biggest... 07-30-2009 11:38 AM double ML fail

    double M.L. is so... 07-29-2009 08:20 PM double ML fail

    RM Members that remind... 07-29-2009 07:56 PM double ML fail

    favorite duhble M.L.... 07-29-2009 07:43 PM double ML fail

    RM Members that remind... 07-29-2009 05:51 AM double ML epic fail

    early NFL predictions.... 07-28-2009 11:36 PM xX_NASTY_Xx i'm a sports guru.... lol.... you can't even tell who i root for from my post.... i don't like to argue with morons on here about sports (knowledge>fandom) be a fan but don't be dilusional lol

    Goddamn 07-26-2009 12:40 AM Delinquent.

    New photoshop of doubleml 07-25-2009 11:44 PM Delinquent.

    Lol @ double m l the... 07-25-2009 11:32 PM Delinquent.

    lol@ anybody who thinks... 07-25-2009 09:06 PM double ML fail

    Henieken Light is mad... 07-25-2009 09:32 AM double ML fail

    Double's nose is so... 07-25-2009 08:31 AM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-24-2009 12:05 AM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-23-2009 04:09 AM double ML fail

    Lol @ double m l the... 07-22-2009 09:52 PM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-22-2009 09:36 PM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-22-2009 04:50 AM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-22-2009 04:45 AM double ML fail

    Yooo Rock The Bells was... 07-22-2009 04:05 AM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-21-2009 11:10 AM PiffInDaHamper

    How come wesley snipes... 07-21-2009 07:37 AM double ML fail

    Mike Vick should be... 07-21-2009 06:27 AM double ML fail

    If you believe the... 07-21-2009 05:53 AM double ML fai

    Wtf? 07-21-2009 02:47 AM Murder Ink
    test
  13. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    he sees the neg repping as a moral victory... in his mind when youre in the red other people are neg repping you too, therefore he is 'winning'

    reality is he is the only one doing the neg repping,

    he spends all day neg repping people, further testament to his sorry ass, lonely ass, ugly ass , fat ass cook's life
    test
  14. KNoXvillE

    KNoXvillE Str8 MAjor LeAf FuNKy!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    8,812
    dude is a sad example of life
    test
  15. As Seen On Tv

    As Seen On Tv New Member

    Joined:
    Nov 28, 2002
    Messages:
    46,192
    lmao@ how duhbles name is herman[funny]
    test
  16. Hiko Seijūrō

    Hiko Seijūrō New Member

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    723
    Lol@ this thread still going strong since my last post like 5 pages back.

    This sloppy private pyle of shit can't ever catch a break.

    There it is.

    This faggot has finally acknowledged and accepted the challenge.

    wyte, you should leave your contact info(email, cell #) to someone(admin, abs probably) in case he decides to "return" when you're on hiatus.

    This needs to happen. If duhble cannot accept reality, then it must be painfully and thoroughly beaten into him.
    test
  17. double ML

    double ML Guest

    there is no challenge to accept. squeakles ducked me back in 2004.


    noone takes that bitch seriously, least of all me.

    bitch is scared to death of me. and that's a proven fact.





    and ROFL@how dex is duhble[funny]
    test
  18. Dex Lewis

    Dex Lewis Guest

    test
  19. Cognitive D.K

    Cognitive D.K New Member

    Joined:
    Apr 28, 2001
    Messages:
    4,832
    you are the fattest pussy ever
    test
  20. What?

    double hiding from another good ole el paso as whooping. Thinks hes a big shot then retreats like the french
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)