Yolanda Adams - Victory

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by M.Maestro, Jan 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    This beat is on a whole other level yo.

    I mean, wtf... son... them strings son... jesus...

    fuckin pianos, fuckin SYNTHS...fuckin bananassssssssssssss

    them strings man.. wtf how they do it.

    Strings + Pianos + Thick Synths + Drums + Efects = PIff.

    Complex and subtle at the same damn time...

    http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=1D46QYWGNLSV31UZEJPQX4QRL9

    http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0RP3PC21IXBJC07CCPHQHQ3SR9

    http://s57.yousendit.com/d.aspx?id=2OXUHQQC1ZWSK1F8PMIAAXQKD3


    For some reason I thought Deeper Era Productions made this when I first heard it.



    This song is piff... fuck all that rap shit for a minute..


    If you disagree, go fall off the side of the earth.
    test
  2. SoulBoy

    SoulBoy Bitch wheres my Grammy

    Joined:
    Jul 2, 2005
    Messages:
    1,979
    That beat is on point man. Good looks on actual havin the song. You know who produced?
    test
  3. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    My sister has the case.. and I can't rememeber off hand... but I'll find out.

    A nigga be breakin his neck to this shit man.. shit is extra holy.
    test
  4. BPINCdef

    BPINCdef Renaissance Man

    Joined:
    Jul 30, 2003
    Messages:
    4,161
    ::peeps::
    ....hot damn that is hot as shit straight up on point
    test
  5. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    this is great music. love it.
    test
  6. STATEMENT.1

    STATEMENT.1 Cant Shake The Devil

    Joined:
    Jan 2, 2005
    Messages:
    2,220
    damn this is nasty as hell, thoes synths are pure illness
    test
  7. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    The angels was playin them fuckin strings man.
    test
  8. Medicinal

    Medicinal nmljby

    Joined:
    Aug 27, 2002
    Messages:
    2,901
    It could be dark child....he does a lot of gospel
    test
  9. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    Adn Yolanda Adams is one of the best singers on this earth.
    test
  10. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    If Darkchild did this, I would've definitely remembered it... cuz thats one of my fav producers.
    test
  11. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    *models similar synth in reason*
    test
  12. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    dam i love yolando adams...but im not feelin this at all..sounds too cluttered imo...and the string+piano+motif es synth doesnt hit me that hard...maybe i was expecting too much by the way yall were talkin bout it...
    test
  13. Mighty GK

    Mighty GK omg 2012

    Joined:
    Jan 10, 2004
    Messages:
    3,605
    its cuz they are using multiple strings...and got damn this shits hottttt

    this is some GRIMEY ass gospel music man LMAOOOOOOOOooooooooooo...*cwalks outa here*
    test
  14. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124

    Smh, alright.
    test
  15. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,579
    test
  16. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    Thats how yall niggas make catchy ass melodies..


    Woo.
    test
  17. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,579
    did u peep the vid u fuck
    test
  18. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    Nigga I BEEN peepd that video.. wasn't u online when I did?
    test
  19. Lil' Midgetman

    Lil' Midgetman myspace.com/devilshiphops

    Joined:
    Jul 15, 2005
    Messages:
    113
    gonna sample this, it'll make a sick religious hip hop beat
    test
  20. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,579
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)