Yo Maple

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by C r a i g, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    unban Craig The Boss and BinoSWI plz.

    Messiah just banned us for being the same person.
    test
  2. Mock Turtle

    Mock Turtle ✂ Touche Douche ツ ✗○✗○✗○☂

    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    2,403
    Lol HOLLA BACK

    [​IMG]
    Posted via Mobile Device
    test
  3. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    Damn u got me. ^
    would be slighty more embarrising if it wasnt me who posted the pic myself though.
    test
  4. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    you gotta PM messiah bro, us supers don't step on each others toes
    test
  5. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    but i will say it'll be a lot harder to clear ur name w/ him cuz of all your gosh darn alias's and ip's
    test
  6. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    its cool i got names for days incase im equipped for this type of shit. Poor bino though, lmao.

    I aint used an alias since I been Craig.

    Edit - the only time me and Bino could have ever shared an IP is from that night he logged into my account to confirm a PM was legit. and that will be his IP, trace it and it wont be a proxy.
    test
  7. Mock Turtle

    Mock Turtle ✂ Touche Douche ツ ✗○✗○✗○☂

    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    2,403
    .

    tbh
    Posted via Mobile Device
    test
  8. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    lmao AEH is a clusterfuck
    test
  9. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    yeah, it is a clusterfuck.

    yo craig u talk to gripthatek lately?

    odd how he stopped posting and you rack up 600 posts in a week.
    test
  10. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    yeah very strange.
    test
  11. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    i did see him in tinychat though sayin he left this site due to 'lame niggas'
    test
  12. Moltisanti

    Moltisanti New Member

    Joined:
    Nov 1, 2010
    Messages:
    1,465
    test
  13. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    yo who got Bino on messenger or facebook, pm me ill drop you an account for him to use, this a damn shame.
    test
  14. C r a i g

    C r a i g New Member

    Joined:
    Dec 13, 2010
    Messages:
    69
    unban the homie Bino he guilty by association. Bad look for me tbh no wonder nobody fux wit me.
    test
  15. Mock Turtle

    Mock Turtle ✂ Touche Douche ツ ✗○✗○✗○☂

    Joined:
    Apr 28, 2006
    Messages:
    2,403
    Don't be mad irl bro it's all love.
    Posted via Mobile Device
    test
  16. Craig_SCO

    Craig_SCO New Member

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    67
    smh this shit again...
    test
  17. kenchilla

    kenchilla New Member

    Joined:
    Jun 29, 2009
    Messages:
    2,809
    why you keep gettin bant craig
    test
  18. Craig_SCO

    Craig_SCO New Member

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    67
    lmao fuck knows. He banned Craig THE BOSS and BinoSWI for bein the same person, i hit him up as C R A I G told him to unban bino n now thats banned...And I thought maple was a bad mod, this messiah dude a fag.
    test
  19. Craig_SCO

    Craig_SCO New Member

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    67
    i knew all these craig names would come in handy
    test
  20. Craig_SCO

    Craig_SCO New Member

    Joined:
    Dec 27, 2010
    Messages:
    67
    hall monitor swag through the roof
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)