Yo Hibe...

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Waze, Oct 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    lmao im glad im not the only 1 tryna figure that shit out
    test
  2. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    [funny] @ the mental image im getting
    test
  3. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    you are terrible j. what if that was your son? [funny]

    test
  4. RedEyedSoldier

    RedEyedSoldier Mixtape comin soon

    Joined:
    Sep 29, 2007
    Messages:
    61
    Yo... did he really kill himself? duke hasnt posted in 5 minutes...
    test
  5. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545


    -dead-
    omgggggggggg



    yall r killing me, like im really laughing out loud and its making the baby kick me in my ribs lol fuck
    test
  6. A.V.I.

    A.V.I. Well-Known Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    28,193
    test
  7. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    omg and be that lame??? heeeeell nah lol i wouldnt even be the parent to keep his dreams alive, id tell my lil baby that maybe rapping isnt for everyone you know...lmao
    test
  8. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    [​IMG]
    test
  9. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,508
    this shit is s slaughter im pissed i missed this
    test
  10. Wargasms

    Wargasms Neva 2 Old 2 Bust Rhymez

    Joined:
    May 22, 2003
    Messages:
    17,537
    i already called him on that before

    lmao
    test
  11. Wargasms

    Wargasms Neva 2 Old 2 Bust Rhymez

    Joined:
    May 22, 2003
    Messages:
    17,537
    ill seekah whatup ma.
    test
  12. ILL SEEKAH

    ILL SEEKAH Deaf to Depths of Death..

    Joined:
    Apr 8, 2000
    Messages:
    3,584
    nada reading this crazyness lol

    yo holla@me we should do a joint together
    test
  13. Und3rw0rlD

    Und3rw0rlD two blunts and a mic

    Joined:
    Sep 17, 2003
    Messages:
    4,251
    damn wargasm been eating dudes... not too hard with this kid though...
    test
  14. Raw Enforcement

    Raw Enforcement New Member

    Joined:
    Apr 18, 2001
    Messages:
    3,409
    roflmao....ayo war stop doin it to these •••••• man....hahaha

    your boss needs to give you some more paperwork or some shit...BWAHAHA

    wow this kid is pitiful....

    ol' overgrown Keebler Elf Lookin Muhf...
    test

  15. O M F G!
    test
  16. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    rofl @ postin pictures is a steez.

    log off nigga.
    test
  17. Wargasms

    Wargasms Neva 2 Old 2 Bust Rhymez

    Joined:
    May 22, 2003
    Messages:
    17,537
    denku elevate
    test
  18. test
  19. Hibernation

    Hibernation Well-Known Member

    Joined:
    May 8, 2003
    Messages:
    17,593
    You look like Seth Cohen, if Seth Cohen donated his face to a bar as a dartboard

    Please shave your skin off and go swimming in bleach, you human tool

    Your a fucking powerdrill
    test
  20. Redhead

    Redhead PG County Representer

    Joined:
    Mar 19, 2005
    Messages:
    6,255
    "Damnit, Fogul!"
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)