yeah im makin an MOB thread.. yall wanna see the actual line up?

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Lush One, Mar 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CharroN

    CharroN Well-Known Member

    Joined:
    Jul 20, 2009
    Messages:
    1,636
    agreed that'd be amazing, i'd like to see madness against a street rapper.
    test
  2. njgyadig

    njgyadig New Member

    Joined:
    Dec 21, 2009
    Messages:
    672


    RT @streetstarnorbe: RT @YungIll314: Its been goin around that I am battling Passwurdz on Grindtime. I would like to dead that whole (co ...

    so the guy who confirmed a battle that isn't going down is setting up most of the mob matchs???? good luck with that
    test
  3. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    Nah man fuck that if Madness is finally gonna battle a street mc let it be one from URL, Big-T, Hitman Holla, Shotgun Suge, Tsunami Surf, Yung Ill, T-Rex or even Math but he'll be on some diva shit so forget about him..
    test
  4. Boom

    Boom paradox

    Joined:
    May 23, 2009
    Messages:
    5,257
    you think those will spend their $ to fly out themselves?
    and you think Big T is really woth flying out?
    only t-rex are math are worth it..
    test
  5. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    Ness Lee should've got a battle too!! He better than a whoooole lot of mc's that did got battles!
    test
  6. Chronicle09

    Chronicle09 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2009
    Messages:
    24
    test
  7. avocado

    avocado Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2006
    Messages:
    9,278
    thanks bro i wish you all the luck in watching the battles.
    test
  8. marsblackmon23

    marsblackmon23 Active Member

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    1,351
    another addition

    Young P-ro vs. Daylyt
    test
  9. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    one can make the argument that lush one made conceited into what he is today (via the jungle)...so conceited should def pay his respects and battle at MOB
    test
  10. illastrate1

    illastrate1 Member

    Joined:
    Sep 8, 2009
    Messages:
    436
    Hopefully Daylyt shows up this time cause I like this matchup.

    And any word on Cocky vs. Tsu Surf?
    test
  11. dcrunk

    dcrunk Member

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    423
    the most logical battle madness could get thats a street battle is prolly big T based off the fact that big t fucks with gtmw and sonny hes judged a fews battles for them but we'll see.....so far pass vs ill is still in the works last i heard today from pass so....
    test
  12. GTBoston89

    GTBoston89 Member

    Joined:
    Mar 23, 2010
    Messages:
    561
    exactly pass is gonna be there any way and id rather see Madness vs Pass over all those dudes he named besides maybe T-Rex and Math
    test
  13. Ihateforumames

    Ihateforumames New Member

    Joined:
    Dec 7, 2009
    Messages:
    712
    If all of the URL battlers are going to be divas then Pass an Madness should definitely battle.
    test
  14. Alterior

    Alterior axe about me

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,149
    ...and that would be probably the single worst argument made EVER.
    test
  15. Alterior

    Alterior axe about me

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,149
    I'd bet Madness doesn't wanna battle Pass either.
    test
  16. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    I don't think Madness vs. Pass would be a good match-up, but that's just my opinion obviously... Young Ill woulda been good
    test
  17. Ness Lee

    Ness Lee I'm kind of a big deal

    Joined:
    Oct 28, 2001
    Messages:
    12,523
    thanx man. i wanna get my battles that never happened out the way first though. dirtbaggy is battlin pete and illmacky only wants to do it in ny
    test
  18. chicagolive

    chicagolive Member

    Joined:
    Jul 20, 2009
    Messages:
    738
    ness is there anyway you can tell us why u and illmac didnt go down at the last event?
    test
  19. Ness Lee

    Ness Lee I'm kind of a big deal

    Joined:
    Oct 28, 2001
    Messages:
    12,523
    trust me, if i knew yall would know.

    neither side is telling me why. i heard it was over money though
    test
  20. Ness Lee

    Ness Lee I'm kind of a big deal

    Joined:
    Oct 28, 2001
    Messages:
    12,523
    or - fredo memorized my verse - spit verse to illmacky - illmac rewrites - doesnt meet due date - calls out last moment.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)