Yayo what's ya instagram?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Detroit, Aug 14, 2013.

  1. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    Along with u other niggas my shit was fucking up had to make a new account
    test
  2. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Pm u it
    test
  3. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    test
  4. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,480
    go peep @nimihendrix ig for the latest on the emac adventures
    test
  5. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    Haha I already saw it I was laughing at u

    Y'all turned up as hell on weds
    test
  6. NBA1K

    NBA1K Never Broke Again

    Joined:
    Jan 14, 2001
    Messages:
    6,480
    and it was raining
    test
  7. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    that nigga skep look funny as hell in that clip huh ? LMAO
    test
  8. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,132
    Lol not as funny as that pic in your avi but yea
    test
  9. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,382
    Whats wrong with being happy b?
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)