WWE Royal Rumble Discussion Thread

Discussion in 'Smack Down!' started by masterragu, Jan 7, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tha Top Dawg

    Tha Top Dawg Subtle, yet sassy.

    Joined:
    Mar 4, 2001
    Messages:
    19,222
    I don't think Angle or Guerrero will win, it seems they're pushing for those 2 to feud and have a match at mania, I doubt Guerrero will win but Angle still has a chance. Benoit has a chance, Kane has a chance but I doubt he'll win, I wouldn't bet on Cena winning it, Booker probably won't win seeing as they had Booker vs HHH last year at mania already and I'm pretty sure HHH is gonna go into mania as champ. I really can't tell who's gonna win this rumble, I'm going with either Benoit or Angle though, I'm leaning towards Benoit though.
    test
  2. Killafornian

    Killafornian West Side Til I Die

    Joined:
    Oct 20, 2002
    Messages:
    1,932
    last sentence... some guys from ovw... guy could be right. remember when WWE said they was gon sign up two wrestlers from OVW (oh no, it's not that nathan jones and matt morgan)? they still haven't made it yet... so i say there's a possibility.
    test
  3. Serge dot T

    Serge dot T Guest

    holly just might take it


    you KNOW shawn isnt gonna win, hhh is goinna win by a cheat or some crap.



    cena wins the rumble, gets the main even at wrestlemania, wwe will have offiacially fallen to shit
    test
  4. V E R B

    V E R B Guest

    goldberb is coming back...watch it happen
    test
  5. Tha Top Dawg

    Tha Top Dawg Subtle, yet sassy.

    Joined:
    Mar 4, 2001
    Messages:
    19,222
    Well I'm now going with either Goldberg or Benoit winning, with Angle or Cena being wild cards.
    test
  6. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983

    unless its a swerve and mark henry wins
    test
  7. ZEDD

    ZEDD Active Member

    Joined:
    May 17, 2003
    Messages:
    2,995
    lmao at sparkplug bob holly getting a title shot

    i havent watched wrestling in years so maybe its just funny to me....has he ever had a title shot b4?
    test
  8. V E R B

    V E R B Guest

    hahah that'll be the day vince dies
    test
  9. V E R B

    V E R B Guest

    yep yep, for those who didn't see raw last night...
    Goldberg is entering the RR at number 30..
    [​IMG]
    test
  10. Killafornian

    Killafornian West Side Til I Die

    Joined:
    Oct 20, 2002
    Messages:
    1,932
    hmm... goldberg... kurt angle takes a single step backwards... so is cena... rocky saying he's gon show up anytime soon... adds more heat to my theory...

    maybe goldberg's gon jump to smackdown. think about it. about six more empty slots in the rumble. what if rock stays true to his words and stays on RAW for a little while? he might be a surprise addition. i was just thinking...


    ...but i hope it won't happen.
    test
  11. The_MRB

    The_MRB infiltrate your border

    Joined:
    Feb 9, 2002
    Messages:
    3,784
    interesting, ive no idea who gonna win
    test
  12. EdJames

    EdJames I'm Ed James Bitch

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    2,278
    I'd love to see Austin enter himself, win the Rumble and have his last ever match at Mania. The WWE needs to throw some kind of swerve, it's been years since they last had something happen that was actually a surprise.
    test
  13. V E R B

    V E R B Guest

    his last match was at wrestlemania, with the rock.. when rocky rock bottom'd him 3times
    test
  14. MrBriggs

    MrBriggs New Member

    Joined:
    Sep 10, 2002
    Messages:
    304
    Well, before Benoit was noted to come in at #1, there was a lot of speculation that Benoit was gonne win the Rumble, and then get traded to RAW for Goldberg...

    That was supposed to set up Triple H v. Benoit and Goldberg v. Lesnar for Wrestlemania.. along with Kane v. Undertaker. But we'll have to wait and see, now, I'm almost sure Benoit isn't winning the rumble.
    test
  15. V E R B

    V E R B Guest

    RAW Superstars SmackDown! Superstars
    Kane Kurt Angle
    Booker T John Cena
    Goldberg Chris Benoit
    Scott Steiner Billy Gunn
    Christian Rikishi
    Chris Jericho Shelton Benjamin
    Mark Henry Charlie Haas
    Rico Nunzio
    The Hurricane Big Show
    Spike Dudley Matt Morgan
    Matt Hardy Tajiri
    Test A-Train
    Rene Dupree Ernest "The Cat" Miller
    Randy Orton Bradshaw
    Rob Van Dam Rhyno
    test
  16. MrBriggs

    MrBriggs New Member

    Joined:
    Sep 10, 2002
    Messages:
    304
    I miss the days when they'd leave 5-6 suprise entries.. like Honky Tonk Man.. or do fun shit like bring back older guys like when Mr. Perfect, Goldust, Godfather & Val Venis returned. :)

    Come on WWE.. start being FUN AGAIN!!!
    test
  17. Da Mean Mugga

    Da Mean Mugga New Member

    Joined:
    Oct 17, 2002
    Messages:
    104
    surprise returns are what makes PPVs fun. There are two PPVs that are supposed to have returns. Wrestlemania and Royal Rumble. If this Royal Rumble fails that, I'll feel slightly cheated.

    Think about it: Giant Gonzales, Tazz, Vader, and many others were first introduced at the Rumble. It's a tradition.
    test
  18. V E R B

    V E R B Guest

    the raw roster for the royal rumble looks more stronger then smackdowns i think
    test
  19. uk hip hop head

    uk hip hop head HOMERSAPIEN

    Joined:
    Jul 13, 2001
    Messages:
    5,506
    raw is gonna piss on smackdown... goldberg aint gonna win tho...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)