wtf is anabolic sleeping and what it do for u?

Discussion in 'Health & Fitness' started by Fatal is back, Jun 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    Yo I seen some shit on my muscle milk saying if I drink b4 I go to sleep it'll help wit anabolic sleeping..... any y'all know what that mean?
    Posted via Mobile Device
    test
  2. allnakey

    allnakey Sex is no fun by yourself

    Joined:
    Mar 30, 2003
    Messages:
    2,938
    Yeah those things say they do a lot. Anyways anabolic sleeping, probably means it helps muscle growth while sleeping.
    test
  3. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    Lol word that shit say a lot of stuff. Its too much calories and fat and shit for me to take b4 I go to bed tho
    Posted via Mobile Device
    test
  4. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    protein is good before you go to bed just to help keep protein in your system as youll be sleeping for ~8 hours

    "anabolic sleep" is make believe.
    test
  5. 3ternal

    3ternal Stay hungry my friend.

    Joined:
    Oct 2, 2008
    Messages:
    9,974
    WTF?

    Anabolic sleep?

    I've been involved in lifting and the literature since I was about 16 (10+ years) and I've never heard that term.

    It's made up.
    test
  6. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    That's what I figured. Fuckin muscle milk providing lies lol
    Posted via Mobile Device
    test
  7. Psylense

    Psylense ..Is Golden.

    Joined:
    Jul 24, 2001
    Messages:
    4,059
    I think perhaps they are talking about reducing catabolism. I assume the product has casein in? If not, try taking it with milk to slow the release of the protein.
    test
  8. your pose to drink what they call casiem protein before you go to bed or when your not going to be eating for long periods of time.. muscle milk is the worse product on the market BTW
    test
  9. Fatal is back

    Fatal is back New Member

    Joined:
    Nov 1, 2006
    Messages:
    2,579
    What do u suggest then gut-check
    Posted via Mobile Device
    test
  10. chloejuliaa

    chloejuliaa New Member

    Joined:
    Oct 12, 2009
    Messages:
    2
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)