Writers Block

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Synthesis, Mar 27, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Synthesis

    Synthesis applied

    Joined:
    Nov 8, 2001
    Messages:
    8,269
    drops everyone, cept me..

    yeah yeah, dont act like u didnt see it coming

    and noib, dont aim me..please...
    test
  2. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    i knew this day would come, but i don't think any of us will take this seriously b/c we'll still be writers block after this anyhow
    test
  3. The Original

    The Original New Member

    Joined:
    Mar 19, 2002
    Messages:
    537
    aight then dont see why u leavin but do what u do
    test
  4. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392
    lol... This is so silly, not even a jacking, you just droppin' out... hahaha
    test
  5. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Battle for it?
    test
  6. Synthesis

    Synthesis applied

    Joined:
    Nov 8, 2001
    Messages:
    8,269
    U HAVE BEEN JACKED

    unless uve got passenger 57 to come rescue u....u all disban, and drop

    or make another name like illest villian, so i can jack that...


    or battle me...


    its really a winless situation
    test
  7. Tri Optix

    Tri Optix erator

    Joined:
    Nov 11, 2000
    Messages:
    12,138
    test
  8. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Let's try not to jack our own crew.
    test
  9. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    everyone AIm him since he said not to lol
    test
  10. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392
    test
  11. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    You rebel, you. What's next on your agenda of such bad things to do?
    test
  12. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    lol, get your other half to shut up please....and we don't have to battle you at all syn, we can simply ignore you
    test
  13. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Damn, are you just stupid, retarded or just plain ignorant?
    test
  14. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392
    ^^^^^maybe all...
    test
  15. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    We're talkin bout a guy who stabbed someone's eye... so yeah...

    Conversation of the month:
    NoibMutt (12:53:42 PM): we've got shit to handle...
    NoibMutt (12:53:49 PM): it's about business with us...
    NoibMutt (12:53:56 PM): everyone wants to make moves...
    NoibMutt (12:54:01 PM): so we're movin'
    LizardKing Types (12:54:19 PM): the hell are you talkin bout?
    NoibMutt (12:54:34 PM): accomplishin' shit...
    NoibMutt (12:54:44 PM): I'm bout to run this site...
    NoibMutt (12:54:54 PM): and I'm takin' whoever's willing with me...
    LizardKing Types (12:55:02 PM): BWAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA
    LizardKing Types (12:55:06 PM): Hold on a second
    LizardKing Types (12:55:13 PM): BWAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    LizardKing Types (12:55:16 PM): Ok, contine...
    NoibMutt (12:55:18 PM): I could give a fuck about rep or people laughing at me...
    NoibMutt (12:55:31 PM): I'm glad I could entertain you though...
    LizardKing Types (12:56:25 PM): You aren't gon take anything over.
    LizardKing Types (12:56:32 PM): You can't even beat flatline gangsters.
    NoibMutt (12:56:41 PM): they suck...
    NoibMutt (12:56:44 PM): lol
    LizardKing Types (12:56:47 PM): That's my point...
    NoibMutt (12:56:52 PM): that shit hurt my feelings...
    LizardKing Types (12:56:57 PM): LOLOL
    test
  16. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392
    LizardKing Types: You aren't so bad, afterall, that cracked me up.





    thanks...
    test
  17. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    Are you a homosexual?

    I mean, who else do you knows that comes out and says 'That shit hurt my feelings'
    test
  18. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392

    I was kinda bein' sarcastic, but ok, if that does it for you...
    test
  19. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    You don't have to lie. You know you're gon get killed in the battle with E-Stab, and Faggot gaysters would beat you 5-3. Maybe, 2.

    But, anyways, Stop talking you're biting my dick, and it's gettin annoying.

    The only descent one in your crew is Oz.
    test
  20. Noib Da Mutt

    Noib Da Mutt New Member

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,392


    Try harder and I might start to kinda care...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)