wow, is this suppose to be sad or funny? (related to N.O)

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by WillieK, Sep 3, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WillieK

    WillieK New Member

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    2,291
    test
  2. dre2k203

    dre2k203 New Member

    Joined:
    Jan 14, 2004
    Messages:
    1,262
    lol idk that shit funny to me tho
    test
  3. WillieK

    WillieK New Member

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    2,291
    ^^same thing i'm thinkin
    test
  4. TraxSmith

    TraxSmith TrackBangas.com

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    1,205
    test
  5. DonnyB

    DonnyB Tha BlockBurna

    Joined:
    Jun 4, 2005
    Messages:
    912
    that cop looked like Dee-Bo
    test
  6. Higher Rhymes

    Higher Rhymes Active Member

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    2,265
    hahaha @ deebo lmao.. so true..
    test
  7. PG-13

    PG-13 Kiss My Ass

    Joined:
    Aug 5, 2000
    Messages:
    3,067
    "That Doesnt Look Quite your color"
    test
  8. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    LMAO... this is SAD
    test
  9. WillieK

    WillieK New Member

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    2,291
    who's Dee Bo
    test
  10. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    right after that ni99a said that shit aint your color...tha little ni99a staight threw that shit back on the table! LMAO

    i wouldve socked that fool up and took his camera...tha police aint trippin! LoL
    test
  11. Ejuhcaited

    Ejuhcaited ▀▄▀▄▀▄▀▄

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    2,179
    d bo is a caracter from the classic ice cube and chris tucker movie "fridaY"...
    lmao @ even the police lootin....

    man i wish i was down there, id go wit a few homies, jus fill up carts, take it 2 the car , have som1 take it all home,have them come back and do it over n over...
    then id sell all the shit on ebay...
    I'd make a KILLIN...
    test
  12. WillieK

    WillieK New Member

    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    2,291
    ^^o! now i know how lol haha mdan i could i forgot

    Wal mart shit aint gon help u make much though on the real hahaha

    if shit liek that happne here i'm lootin teh guitar center fo sho
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)