would you make changes on your body for your S/O

Discussion in 'Ladies Lounge' started by mr.rip, Jan 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    Would you go that far for him if he asked you to? Like tummy tucks ect.... How far would you go to please him in such away?
    test
  2. ThisMiss

    ThisMiss Guest

    heeeeeellll no i wouldnt get sugery for him. U dont like me the way i am go find someone else, i like me and thats what matters
    test
  3. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    that's why miss loves me for me : ) and looks forward to long kisses, cuz u know i got nice lips girl [funny]
    test
  4. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    I wouldn't do shit for him. If I did anything to MY body it would be for MYSELF. Anyone that changes their body for another human has no self respect for their own body!
    test
  5. ThisMiss

    ThisMiss Guest

    [kissu]
    test
  6. MISSKEYdaQUEEN

    MISSKEYdaQUEEN Watch the black panther..

    Joined:
    Jul 20, 2002
    Messages:
    17,838
    Ditto, hell no. Love me as I am. You knew what you were getting into pimp juice player and a half!!!
    test
  7. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    now if he talkin bout payin to get my hair or nails done, then heeell yeah im all for it...lol
    but anything else, fuuuck that, u got into this relationship with me like this, so thast how its gonnna stay
    test
  8. johhny 5

    johhny 5 Da New Kid On Da Block

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    2,065
    ghetto queen id pay fo u to get dat mustache waxed L M A O

    aww
    test
  9. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    no mustache boo =]
    that is NOT cute lol
    test
  10. johhny 5

    johhny 5 Da New Kid On Da Block

    Joined:
    Nov 20, 2006
    Messages:
    2,065
    ghetto queen i left yo ass anotha message in yo otha thread

    i put my heart out der for u

    i expect u to respond mama
    test
  11. skandelous_lala

    skandelous_lala back from the dead

    Joined:
    Sep 12, 2000
    Messages:
    26,748
    He better never ask me to get surgery. Geesh.

    I don't think too many men in their right minds would suggest appearance changes to their women just b/c you know how women react to that sort of thing.

    But I do think women should be mindful of their appearances and keep themselves up for their men. I do it for me first, but I think it is important to do for your partner as well.
    test
  12. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    THATS RIGHT KEEP IT TIGHT WHEN YOU CAN. I KNOW YOU CAN'T BE A BEAUTY QUEEN EVERYDAY BUT KEEP IT ON POINT WHEN EVER YOU CAN.
    test
  13. XxPuReInnOcEncexX

    XxPuReInnOcEncexX New Member

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    206
    my boyfriend is from Brazil.. and everyone in his family is all into plastic surgery...
    and he thinks that it is totally fine;; like the way of life... and i do get insulted from time to time if it gets brought up , because my mind state is the same as every other in here-- this is how i am, if u dont like it, f u.
    test
  14. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    have he asked you to change something on your body?
    test
  15. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    Not unless it was something I actually wanted done, too... no.

    I'll go so far as to style my hair and clothes the way he likes it, sometimes. And I'd be open to consider other suggestions he might have... but the final decision would be mine, and I would not chang a thing about my body that I liked and/or did not want to change just to make him happy.
    test
  16. XxPuReInnOcEncexX

    XxPuReInnOcEncexX New Member

    Joined:
    Feb 11, 2002
    Messages:
    206
    No, i think he knows better than to say something like that lol
    But like for instance.. he has two maids that live with him who are i wanna say maybe in their late 50's. One is like fat and the other is exteremely skinny. So i asked "when im that age, which would u rather me look like" .. and hes like none, you'll get plastic surgery to look younger n shit.
    test
  17. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lmao gotta love'em hahaa
    test
  18. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    dude tryna change me?
    i'll show him the finger and BYEBYE
    test
  19. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    but you love him lol
    test
  20. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    yea, but you can learn to love just about anybody.
    And if he's tryna change me, that means he does not love me back. So = Waste of time!
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)