Would you chill with the person who posted above you???

Discussion in 'The Alley' started by yayo, Sep 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    Damn you gone soft? haha just playin.. naaaah just the usual execution vids, nothing special.. these terrorists need to come up with some new killing styles
    test
  2. reciprocity

    reciprocity just a baby

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    7,435
    oh yes, I'd roll all over him.
    test
  3. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    I'm a changed man.....

    I've found a higher power...I don't even get high anymore homey.
    test
  4. Teen Prodigy

    Teen Prodigy Short2003's e-child

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    20,315
    We can chill, I'll bring a peter Tosh CD
    test
  5. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873
    Download the soul survivor remix.....

    Akon, Shabba Ranks, Sizzla, and Vybz Kartel.....

    They light that shit up......And also, please bring along some Teen females. Much preciated.
    test
  6. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    haha damn, good stuff... oh yeah you got any Drop Leaf Riddim joints?
    test
  7. Shellyshell

    Shellyshell Addicted

    Joined:
    Sep 22, 2003
    Messages:
    39,275
    ^^^^oh God Yes!!!!!
    test
  8. Dunpeal

    Dunpeal Graying men, mmm

    Joined:
    Aug 12, 2002
    Messages:
    17,873

    I'm that top shotta boi...gotta likkle bit

    whatcha need?
    test
  9. Shellyshell

    Shellyshell Addicted

    Joined:
    Sep 22, 2003
    Messages:
    39,275
    test
  10. HATERADE

    HATERADE Hate Quencher

    Joined:
    Aug 9, 2006
    Messages:
    249
    yes... wed do alot more than just "chill"
    test
  11. Ralph Wiggums

    Ralph Wiggums me > ken masters

    Joined:
    Sep 12, 2006
    Messages:
    7
    only if he is okay with my Leprechaun friend, He tells me to burn things.

    [​IMG]
    test
  12. MC-Panther

    MC-Panther New Member

    Joined:
    Jul 10, 2006
    Messages:
    7,215
    yes , i always wanted to molest that little boy.^
    test
  13. Ralph Wiggums

    Ralph Wiggums me > ken masters

    Joined:
    Sep 12, 2006
    Messages:
    7
    ^ Help! He's touching my special area!
    test
  14. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    How many times has the ralfwigam thing been done now?
    test
  15. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Malo + Me= Great Times! :eek:)


    and ROTF @ wanting to molest Ralph.
    test
  16. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    hmmm.... kinky

    You got the Sizzla version of it?
    test
  17. V E R B

    V E R B Guest

    yes i would.. she seems coo and sweet
    test
  18. Shellyshell

    Shellyshell Addicted

    Joined:
    Sep 22, 2003
    Messages:
    39,275
    test
  19. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    ^ Yea, she's cool as hell



    had to bring it back
    test
  20. Tragedi

    Tragedi The Perfectionist

    Joined:
    Jun 30, 2004
    Messages:
    346
    No, I don't chill with homos.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)