Would you call an Italian girl white .. ?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by seraph, Jan 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meta_Mayne

    Meta_Mayne Sup my Niger?

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    13,331
    Don't get mad white guy. Put it this way.. if you in America, you are white to me..simple.
    test
  2. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    ^ to you... a fucking idiot... for one thing im moving to cuba
    test
  3. Hyydro

    Hyydro ah yes yes yall

    Joined:
    Aug 12, 2001
    Messages:
    2,623

    honestly you have the most retarded posts ever ,sorry
    test
  4. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    and i hate when people be tryna get all specific and shit with they race like the mixed and all kinda shit like that...see, truffy keep it real wit em...say for instance im talkin to this bitch and she claiming she on some off the wall mixed up type shit...itll be like this :

    truffy : ayo ma, would a fine ass chinese chick like yourself date a black dude like me ?
    her : i'm not chinese, i'm phillipino and japanese with a side of pitbull-eater
    truffy : oh.....ummmmm, ok but yo...would a fine ass chinese chick like yourself date a black dude like me ?
    test
  5. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    ^ try reading the others
    test
  6. Meta_Mayne

    Meta_Mayne Sup my Niger?

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    13,331
    Come on.. stop feelin all high n mighty.. you are fuckin white.



    guy: " Ey look at that white dude "


    next guy: "Yo hes not white yo... he's italian"



    rofl, come to ny and say some dumb shit like that. I would jus tlaugh at you.



    You are white. I am black
    test
  7. Bobbie Bizzle

    Bobbie Bizzle New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    593
    Beach Tanner! Accept Your Fate! Punk Ass White Boy!
    test
  8. Meta_Mayne

    Meta_Mayne Sup my Niger?

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    13,331

    Shouldve been like " oh ummm ok but yo.. would a fine ass mutt like yourself date a black dude like me? "


    foreal foreal.
    test
  9. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    noodles, you are seriously a fucking idiot dogg...and i mean that shit from the bottom of my heart...you are fuckin ignorant as shit and you swear that youre intelligent for some reason...
    test
  10. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    what the fuck is yall point? Yes Italian, Portuguese, Spanish...its all the same shit...yall are all latin....latin is white...latino is white...what the fuck is the debate about?
    test
  11. Offbeat

    Offbeat New Member

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    43,056
    wtf

    its okay it be white noodles... just accept it.

    white = people who decendents from europe

    even spanish and portugese are white.. shit, i'm only half european and i consider myself white because my other half (middle eastern) are just white people who dipped themselves in curry powder.

    lmao @ saying he's latin

    latin = hispanic

    i never knew italians spoke spanish

    check yourself cracca
    test
  12. Meta_Mayne

    Meta_Mayne Sup my Niger?

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    13,331

    Damn you really fucked up noodles... my son Rich callin you a cracca and he's white.


    Right rich, youre white...



    thats a good boy.
    test
  13. Bobbie Bizzle

    Bobbie Bizzle New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    593
    Be Proud Of Being White! Join The KKK! Fag Fucking White Boy!
    test
  14. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    just totally disregard anything noodles types, he is probably the biggest moron that has ever typed rapmusic.com in a fuckin web browser.
    test
  15. Wizdumb The MC

    Wizdumb The MC NICK FURY

    Joined:
    Nov 30, 2002
    Messages:
    6,742
    Nice stereotype.

    Anyways, Italians are white. If you're ethnic background is European then you are CAUCASIAN. Face it.

    My girl is 100% Sicilian and she looks whiter than a motherfucker.
    test
  16. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    latin doesnt mean hispanic....hispanic is defined as an ethnicity in the English speaking world. Latino is a sub-race.


    Oh by the way...French, Romanian and Catalonian people are all "latin" as well.
    test
  17. Offbeat

    Offbeat New Member

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    43,056
    what are you trying to say?

    cra.cker is a term us white people say amongst ourselves against those of us who try and distance themselves from the group.

    when a white person calls another white person a cra.cker, its similar to a black person calling another black person an uncle tom, or house negro.

    and that's todays lesson on the intracicies of inter-white racial relations.
    test
  18. Torrey Smith

    Torrey Smith Long Kiss...

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    3,059
    yea...that makes no sense right there ma lol...

    i understand what you sayin, but it doesnt really make sense
    test
  19. Meta_Mayne

    Meta_Mayne Sup my Niger?

    Joined:
    Mar 24, 2004
    Messages:
    13,331

    It was joke to begin with...and I have never seen a white dude call another white dude a cracca... never have..
    test
  20. Bobbie Bizzle

    Bobbie Bizzle New Member

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    593
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)