WonderGlow [enter]

Discussion in 'Emcee Hookups' started by The Second Comming, Apr 24, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    Since when is diggin up corspes and fondling them considered as fucking their girls? [dunno]
    test
  2. TRAP.

    TRAP. i'm soo old school.

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    25,545
    yeah, your dick..
    test
  3. Calefaction

    Calefaction The Lone Wolf

    Joined:
    Jun 7, 2002
    Messages:
    8,006
    don't start dilly >=(
    test
  4. TRAP.

    TRAP. i'm soo old school.

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    25,545
    yeah let cale have his fun dill .. you had her last week.
    test
  5. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    haha, Yall get started doin them verses tho, for real, hoe. [frank]
    test
  6. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    yea, U had her the week before I did tho.. [smash]
    test
  7. TRAP.

    TRAP. i'm soo old school.

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    25,545
    lol,
    hell yeah .. you sloppy seconds having mafucka!
    test
  8. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    How can that be? Didn't User have her the week before U did?

    I thinkkkk sooooo ;)


    so, I guess that makes all 3 of us sloppy seconds having mafuckas
    test
  9. Calefaction

    Calefaction The Lone Wolf

    Joined:
    Jun 7, 2002
    Messages:
    8,006
    AHAHAHAHAHAHH OMG OMG HAHAHAHAHA

    that'd be my reaction if that was funny :)
    test
  10. Cereal_Killer

    Cereal_Killer no ESCAPE

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    4,146
    [kat] internet text crews are my world....lets fight over it. [kat]

    [gay]


    come on people get over it.
    test
  11. Calefaction

    Calefaction The Lone Wolf

    Joined:
    Jun 7, 2002
    Messages:
    8,006
    ^this kid is sooooooooooooooo cool
    test
  12. TRAP.

    TRAP. i'm soo old school.

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    25,545
    nah user actually has a girl.
    she's cute.

    and if he did fuck that dead girl we all fucked before us .. i would've at least seen pizza sauce stains on her body.
    test
  13. -Oz-

    -Oz- ^^^^^

    Joined:
    Sep 28, 2003
    Messages:
    25,740
    By using that richard simmons pic, ironically YOU set of the gay alarm. What a herb
    test
  14. TRAP.

    TRAP. i'm soo old school.

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    25,545
    OMG the gay alarm has been set off.

    mmmMmmm calefaction..
    test
  15. Cereal_Killer

    Cereal_Killer no ESCAPE

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    4,146
    damn i've been herbalized, i will go sit ina corner now......lighten up buddy
    test
  16. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    ahha. not
    test
  17. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607

    take notes, fellas

    *pimps*
    test
  18. DYNASTY

    DYNASTY The Last Of The Best

    Joined:
    May 19, 2001
    Messages:
    25,814
    User the ladies man.
    test
  19. kaLeeF

    kaLeeF me and weed go waaay back

    Joined:
    Oct 6, 2000
    Messages:
    19,479
    i know it aint cause of you right??
    test
  20. kaLeeF

    kaLeeF me and weed go waaay back

    Joined:
    Oct 6, 2000
    Messages:
    19,479
    oh and we got the better audio heads
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)