Women...honestly

Discussion in 'Ladies Lounge' started by wreck'n'eyez, Sep 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chokolate

    Chokolate Melts N Ya Mouth

    Joined:
    Apr 3, 2001
    Messages:
    24,244
    humor gets me everytime too lol

    Approaching women 101 by Professor Eyes is now dismissed
    test
  2. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    well if you "good with the ladies, you don't need no help" (Bay Area rap)

    Honestly though, if you have it all figured out then do the damn thing... you sounded frustrated and I was just trying to help you out.
    test
  3. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    lmao... shut yo mouth, you jive turkey!

    the truth!
    test
  4. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    they ain't tryin' to hear me... lol.

    You gotta get her interested in you... 'yo baby' just doesn't cut it.
    test
  5. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    nggaz yo age be mad at me...cuz all the young bucks is chasin nggaz my age...and leavin ya'll in the back of the bus......

    but i dont do jail bate......

    NY is the best place for pediphiles.....cuz them lil 14 year old brods are always chasin for a 21 and up ngga.......
    test
  6. samii so sexii

    samii so sexii ..sunkist siren..

    Joined:
    Jun 4, 2004
    Messages:
    1,632

    I wanted to say that! like if you straight whay are you complainin about gettin shutdown?? lol
    test
  7. I would never say "Hey whats up baby or another pet name" to a woman I hardly knew. I would expect her to think I was crazy and want to steer well clear of me. I dont think some people realise how easy it is to strike up a conversation with someone with a little effort. There is always difficulty in the first phase of knowing someone, you don't know what they are like afterall, so you have to be a bit careful with cracking jokes that might offend. You just have to try and pick your moments and hope that your timing meets her approval.

    but...

    I just try to be open unassuming a good listener, patient and true. Women really appreciate thoughtfullness and a caring attitude, even a small thing such as giving a lady with a cold a honey and lemon locket. just dont do things for her just because you want something in return, selfless spontaneous acts of kindness never hurt anyone. Get to know her because you want a friend first, then who knows. She might be diggin on you.
    test
  8. LA_JCain

    LA_JCain Royalty and Purity

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    3,980
    ^ *sighs and swoons* haha!

    Straightu up, that's some realness though. Good for you!
    test
  9. samii so sexii

    samii so sexii ..sunkist siren..

    Joined:
    Jun 4, 2004
    Messages:
    1,632
    lol...the honey and lemon locket thing made me smile
    test
  10. wreck'n'eyez

    wreck'n'eyez Custom Title User

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    471
    haha...y'all women sound like u want some "red carpet" treatment

    honestly tho...u want us to be 'original', 'slick'...but in the end...it's still "don't call me, i'll call you" and unless he ain't "all that" and make the best 1st impression of his life just for sum random girl he wants to hook up wit...it's the cold shoulder

    u think men got problems...maybe women need to check yoselves...alwayz thinkin y'all can do better....but in the end..u just prolly let the most decent man u'll ever see go!

    pssssh!!
    test
  11. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    I've been keeping my mouth shut but.. this comment is hilarious.. We want "red carpet" treatment?? No, we just don't want to be yelled at, called dirty ( or clean) pet names, or made into sex object the minute you see us..Lordy, we deserve more respect than that from the start and if you don't think we do then keep your mouth shut and keeeeeeep walkin. I've given guys the cold shoulder before.. Why? Because if something stupid comes out of their mouth when they're using their best game--god knows what will come out when they feel "dissed"..

    Men, in general, dont have problems.. SOME men are rude and disrespectful.. You get what you give.
    test
  12. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    the women who don't respond to that type of shit usually can do better, and expect more as a result.

    If that's what you call "red carpet treatment", then you need to stick to them low self-esteem havin in-desperate-need-of-attention broads... their standards are pretty low, they'd probably welcome your approach.
    test
  13. tight-eyes

    tight-eyes Such a F*cking Lady!

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    20,871
    I'm sayin'...!
    test
  14. wreck'n'eyez

    wreck'n'eyez Custom Title User

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    471
    let's put it this way...

    i look at a broad n i see whut kinda outfit she wearin, make-up n all that...if she looks slutty or respectful...it changes my approach cuz bitches get whut they give..right??

    *n don't jump down my throat cuz i said bitches...if u ain't one then shut up
    test
  15. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    If thats how you wanna play your game then go for it, but don't complain when it doesn't work out for ya.
    test
  16. Hardkore

    Hardkore Blunts@TheBeach

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    23,127
    do you think this would work...

    "Excuse me, miss...can I talk to you for a second?"
    test
  17. wreck'n'eyez

    wreck'n'eyez Custom Title User

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    471
    whut??...am i tryna sell the girl sumthin
    test
  18. Swiss Miss

    Swiss Miss New Member

    Joined:
    Jun 23, 2003
    Messages:
    135
    I will ALWAYS listen to a guy is he comes at me respectfully...PERIOD.
    test
  19. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    MiSt_Of_CoNfUsIoN Ray of Sunshine

    Joined:
    Oct 14, 2000
    Messages:
    15,678
    In a way.. yes you are..
    test
  20. Hardkore

    Hardkore Blunts@TheBeach

    Joined:
    Nov 18, 2003
    Messages:
    23,127
    actually, the question was directed towards the ladies...

    ...guess i didn't do a good job of that.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)