[WK/67] Ranks/Predictions/Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Xquisite, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. .:Pain:.

    .:Pain:. Futurely J. Keeper

    Joined:
    Dec 4, 2005
    Messages:
    10,368
    ^Then I did way better than I anticipated, and/or Yonzula did worse.

    Still tryin' to work out the kinks and shit of my text battle ability. I tried taking One's and Mag's advice to heart and I think I operated well on that advice within my current skill level.

    The criticism you guys gave (at least the one's that gave criticisms) were wonderful, appreciated, and taken to heart.

    I hope to elevate with every week, and with you guys telling me what sucks about my style, it should be a rather smooth road...
    test
  2. Xquisite

    Xquisite Guest

    Ayo Q, I may need some help with the league the next couple of weeks. I broke my arm/elbow yesterday and it is going to be a bitch to type with 1 hand. Oneduh said he would help... but that's oneduh we r talking about... If not thats cool, I understand.
    test
  3. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    im sure he would xq

    yo allen good verse dunny
    i only had one line for u when i got home(nottoo longagao)..i squeezed that verse out as fast as i could
    test
  4. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    lol i thought q changed his vote because he saw me vote for pain too

    thats why i scratched my shit n just said it was a hate vote

    i dont want any confusion..i leave that shit out of votes
    test
  5. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    na, i simply changed my mind. didn't see your post until after the edit.
    test
  6. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    depends on what you need. i have 2 kids and school starts on the 17th.
    test
  7. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    so, cale and serv finally squared off. good stuff.
    test
  8. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    yea n I got murdered by metasin

    but eh w.e

    btw

    allen knight vs muff up

    hollerz
    test
  9. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    why is rm so slow lately.

    it looks like its just now clearing up tho
    test
  10. Calefaction

    Calefaction The Lone Wolf

    Joined:
    Jun 7, 2002
    Messages:
    8,006
    yeah I'm pitchin a shut out
    test
  11. Allen Knight

    Allen Knight sending terror

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    128
    ^^^you too nice verse... i was hungover this morning i didnt even wanna write really lol
    test
  12. Allen Knight

    Allen Knight sending terror

    Joined:
    Feb 10, 2008
    Messages:
    128
    damn i spelt spilt wrong
    test
  13. Xquisite

    Xquisite Guest

    no worries... i dont even know why i asked...i got alot of time now that i'm off work...it just hate typing with 1 hand
    test
  14. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    Anyway I can help, pm me
    Posted via Mobile Device
    test
  15. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    and damn only 3 battles to vote on???
    test
  16. ill nik-A

    ill nik-A Dirty Sanchez!!

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    604
    what happened to text.........


    blaaaah
    test
  17. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    dude, why are you in everybody battle talkin bout u're used to the old RBL and doggin everybodies shit...I heard 02 was weak anyway, and if your rhymes represent what 02 is, then hells no we don't want to go back to those days...my verse was garbage this week and yours was worse, fuck outta here
    test
  18. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    hey ill-nika


    lmfao @ allen's haywire line being bad

    are you kidding?


    you had a conTENT line..


    like you ignored the letters "con" and made wp attributing camping to TENT in content

    Lmfao

    im not even phased by what you say anymore kthxbye

    asterisk

    as to risk

    haywire

    hey why r?

    conTENT

    is there a fucking comparison?

    i think not lol

    you should sign out..because you would get completely obliterated thinking you could beat me with the shit you posted


    my two weakest lines were YOUR favorites

    lmfao @ my amish dude being a last minute throw in and NOW its solid?

    gahah w.e dude

    good job being that 02' guy that managed to be average his whole text career

    allen's haywire line was lotb way more intricate wp than anything you dropped in your verse this week

    lol @ beat Nik

    oh u mean nick cannon?

    keep forcin concepts
    test
  19. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    lol and i almost forgot

    lmfao

    "if u got this battle seal'd then im shark week"

    or something like that

    ahahhh..02' ass wp.
    test
  20. ill nik-A

    ill nik-A Dirty Sanchez!!

    Joined:
    Feb 22, 2002
    Messages:
    604
    forced ass wordplay...

    lol @ u being in a champ match at the RBL now where theres no comp

    trust me, if u think what u pointed out that sums it all up

    enjoy ur champ run against nobody

    roflz

    and i did sign out, the league is wack

    holler

    mufffy?

    wtf mufffy? nigga u're nobody, never been
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)