[WK/61] Ranks/Predictions/Lounge

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Xquisite, Jun 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    why u dissing my nigguh young troy .

    =[[
    Posted via Mobile Device
    test
  2. Xquisite

    Xquisite Guest

    Raz,

    I rushed these ranks so it was an error on my part

    Castro,

    same as raz's comment

    Mets,

    The deadline for voting is Monday @ 12:59am EST
    test
  3. D-MONIK

    D-MONIK Active Member

    Joined:
    Nov 26, 1999
    Messages:
    2,712
    good looks X

    so where that cool emblem with my name on it? lmfao
    test
  4. castro'DAMUS

    castro'DAMUS j o e y h o f f a

    Joined:
    Feb 24, 2002
    Messages:
    13,386
    lol @ raz

    and word, thanks @ X
    test
  5. Scales

    Scales I hold weight here

    Joined:
    May 11, 2003
    Messages:
    627

    im 10-2 but im sure niccas around know i vote...i dont go a week without voting on 5-7 matches..posting tryna copy and paste links is fuckin gay...but yeah do what you do....what I wanna know is how some people who never vote though u gave a win? whats up wit that holmes? if you gonna do that no win shit do it ALL THE WAY not just for a few niccas
    test
  6. Xquisite

    Xquisite Guest

    .........+.......
    ......./...\......
    ....Razputin....

    lol, thats all u get...i dont know how to that graphics shit!
    test
  7. Xquisite

    Xquisite Guest

    who did I give a win to that didnt vote? i might of fucked up...i'll check
    test
  8. D-MONIK

    D-MONIK Active Member

    Joined:
    Nov 26, 1999
    Messages:
    2,712
    that's sick
    test
  9. Xquisite

    Xquisite Guest

    test
  10. Xquisite

    Xquisite Guest

    yeah, I'm pretty sure everything is correct now
    test
  11. Mets

    Mets 40 Cal. Ripken

    Joined:
    Apr 25, 2005
    Messages:
    1,031
    yea well its still some bullshit.
    test
  12. Mets

    Mets 40 Cal. Ripken

    Joined:
    Apr 25, 2005
    Messages:
    1,031
    you should make it sun 1159pm.



    cause i assumed it was mon 1159pm
    test
  13. guywithanaxe

    guywithanaxe fuck off

    Joined:
    May 21, 2009
    Messages:
    531
    test
  14. Xquisite

    Xquisite Guest

    lol...yeah that was Q's time...Q stepped down from modding though...so there will be some new rule changes this week...One will post em in the mag
    test
  15. Wordp1ay

    Wordp1ay the realest right

    Joined:
    Aug 6, 2008
    Messages:
    536
    callin out yonzula for a spotlight match,!!!!!!!!!!!
    test
  16. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    lmao.

    plus I’ve seen ya picture.. and you look like u wear a mask of a creature
    or a rendition of Yung Troy…..with more masculine features


    pic match next week Xquisite?
    test
  17. Xquisite

    Xquisite Guest

    lol..that was a diss at her..saying she look like a guy, did u want me to think u looked like a woman?

    probably not on the pic battle...If I do pic battle next week I already told wordplay I'd go at it with him.
    test
  18. mAc Detroit

    mAc Detroit da muthafuckin south

    Joined:
    Nov 30, 1999
    Messages:
    7,967
    who....you are Nasif?
    test
  19. Yung Troy

    Yung Troy The Lyrical King

    Joined:
    Sep 17, 2007
    Messages:
    1,766
    lmao...of course I didn't want you to think that, I actually just felt like pic battling after I read that, any takers?
    test
  20. Dark-Vybe

    Dark-Vybe Active Member

    Joined:
    Apr 5, 2000
    Messages:
    4,877
    lol no, but im thinkin yung troy an sif god are related
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)