[WK/46] 13. DFlaim0001 (0-0) v. 14. lil hot sauce (0-0) v. 15. T.a.C (0-0) (tac wins)

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Quriosity, Aug 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    [​IMG]
    RULES & REGULATIONS

    DEADLINES

    [01] - The deadline for verses is Thursday @ 11:59pm EST.
    [02] - The deadline for extensions is 24 hours ONLY, making it Friday @ 11:59pm EST.
    [03] - The deadline for voting is Sunday @ 11:59am EST.​

    VOTING

    [04] - You must post at least 5 valid voting links within your match.
    [05] - Within those 5 links, you must be sure to vote on both the Championship and Contender matches.
    [06] - Votes must be at least 2 full lines of feedback per competitor followed by the competitor's name in which you choose to vote for.
    [07] - Voting a tie result is deemed a failure to vote.
    [08] - Voting links must be posted in your battle thread with the Champ and Contender matches labeled clearly.
    [09] - Votes changed after 1 hour of posting will be deemed a failure to vote.
    [10] - Voting is open to current participants, past champions, and active RBL moderators ONLY.​

    VERSES

    [11] - All verses are to remain within the limits of 8 to 40 lines. Any breach of line limit must be agreed upon by both competitors prior to a verse being posted. Failure to comply will result in an automatic forfeit by all failing parties.
    [12] - An agreement of a line limit will serve as the maximum allowed; competitors are allowed to post under an agreed limit, but never over. An agreement is not required. Upon failure to agree to a line limit, the second competitor is thereby required to meet the limit set by the first competitor to post.
    [13] - You must not edit your verse once your opponent has posted, who in turn must not edit their verse after the first vote is cast.​
    test
  2. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    test
  3. Tacky Jones

    Tacky Jones www.TaCsmassivecock.gov

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    76,203
    Fuck Republicans, but I’ll help em in this shit scrape
    Cuz Todd Akins going to look to this battle as an example of a legit rape


    DFlaim,
    These two are bland, add Tabasco and still be plain
    No flavor…
    …Its gonna take more than a lil hot sauce to feel DFlaim
    This bouts jus lame, and homeboys about the same
    By signing in he tried to start a fire, but I’m here to stomp out the flame
    Thought his bitch was a Saint but she quick to lick a boss
    Played off, she gave me some Super Dome and then D left with a loss




    Hot Sauce,
    This beatings gonna go bloody, say it aint so buddy
    We know cuddy aint packin heat…a lil hot sauce aint never hurt nobody
    You blow, dumby, on his knees ‘til hes told spread
    Call you a weak bitch just like I call my ex…cuz I don’t respect some old head
    Souls dead, no bet on this battle, he got nothing left
    Homey tried to sell his soul to the devil and he still ended up in debt


    I slayed bro’s, 8-folds with great flows of straight dope
    They aint close, so heres a retarded line with hardened rhymes to also get Rave’s vote
    test
  4. lil hot sauce

    lil hot sauce Dallas Mavericks

    Joined:
    Jul 19, 2002
    Messages:
    12,190
    Oh shit, completely forgot about this. Haha
    test
  5. lil hot sauce

    lil hot sauce Dallas Mavericks

    Joined:
    Jul 19, 2002
    Messages:
    12,190
    I don't think Flaims showing, so here's 12

    I haven't rapped in years so if wack's the name that you have me under
    It's okay, A lil hot sauce will DFlaim this Tacky fucker
    I have to wonder, why is you're post count so damn high?
    Fuck Dflaim, he aint gonna show face like you to the outside
    But seriously though, 72k post since '08?
    You live on the boards brah, now watch me come at you in rogue waves
    Tacky can't blast me, This fool is scrawny as balls,
    He's a poster boy, but even kids can put a TaC to the wall
    I'm a crazy ass mother fucker, I'll put one to your dome
    Click that shit 3 times and say there's no place like holmes
    So watch me end you off, and when the pastor gladly sends you off
    I hope you're mom isn't mad that you're tacky at the funeral

    [edit]
    Well, just incase Dflaim shows...

    I don't have to try hard, the end result will come out the same
    Even TaC's watered down verse is enough to put out dflaim
    I'll take you the the doctor son, put some xanax in your cheek
    Prescription reads;
    Four bars is enough to put Dflaim to sleep
    test
  6. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    DFlaim0001 no-shows.

    Open for votes.
    test
  7. SnakeBite

    SnakeBite New Member

    Joined:
    Aug 31, 2012
    Messages:
    5
    Lame

    This line is dope, but thats about it

    Fuck Republicans, but I’ll help em in this shit scrape
    Cuz Todd Akins going to look to this battle as an example of a legit rape
    test
  8. SiegeSupreme

    SiegeSupreme Well-Known Member

    Joined:
    May 28, 2012
    Messages:
    3,634
    I slayed bro’s, 8-folds with great flows of straight dope
    They aint close, so heres a retarded line with hardened rhymes to also get Rave’s vote


    Lmfaoo. Actually laughed at this line.

    But yea Tac got my vote. More quotable lines to me. Hot sauce first line was a good nameplay for both opponents but his verse quickly fell off from there
    test
  9. lil hot sauce

    lil hot sauce Dallas Mavericks

    Joined:
    Jul 19, 2002
    Messages:
    12,190
    Lol, the rbl is dead, sign my bitchass out. It felt good to write a verse though, its been a while, haha. No disrespect Q, One love!
    test
  10. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Lol. Nice closer, tac. I'll put my vote here later.
    test
  11. ski mask

    ski mask The Don

    Joined:
    Jul 19, 2005
    Messages:
    228
    Tac:

    Fuck Republicans, but I’ll help em in this shit scrape
    Cuz Todd Akins going to look to this battle as an example of a legit rape

    You blow, dumby, on his knees ‘til hes told spread
    Call you a weak bitch just like I call my ex…cuz I don’t respect some old head

    vs.

    lil hot sauce: lol @ that name

    Tacky can't blast me, This fool is scrawny as balls,
    He's a poster boy, but even kids can put a TaC to the wall

    I don't have to try hard, the end result will come out the same
    Even TaC's watered down verse is enough to put out dflaim
    I'll take you the the doctor son, put some xanax in your cheek
    Prescription reads;
    Four bars is enough to put Dflaim to sleep

    This was a pretty weak battle, but I got lil hot sauce taking this by a small margin. He had a few more lines that were acceptable.

    Vote: lil hot sauce
    test
  12. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    Tac, good current event, but shit scrape? Stop forcing it. If you can't make sense out of a line, then you're better off not using it. Next line, eh.. too easy, and you still failed to pull it off. Plus, the inclusion of 'no flavor' threw the rhythm off to me. I call that a distraction, or interruption. Stomp out the flame, no. Super dome, no. This far, really weak showing. First name play was way too easy and ridiculously played. I would imagine that's the equivalent to a curiosity killed the cat punch in regards to battling LHS. Old head was dumb. Sell his soul/debt, eh.. decent, though I've seen it before and your rendition was doodoo. Closer, as previously stated, was dope/hilarious. LOTB thus far.

    Lil hot sauce, your opener was blah. Show face was decent. Rogue waves, not feeling it. Board/waves is doodoo. Putting tac to a wall is also played material/wack/doodoo. 3 clicks was stupid. I'm not a fan of gangsta talk, but despite that, this was just dumb. Tacky at funeral was dumb too. Both of the dflaim punches were stupid.

    Weak match. Really it's tac's closer versus show face line and poking fun at tac's post count has been done to death and the show face really did nothing new with it, whereas Rave's vote was a good, creative current event that was executed rather nicely—though I assume this was easily executed as making no sense was the comedy in the punch. All around, I'd rate the rest fairly even, but maybe tac was just a hair better. Don't know, tough match to call.

    Vote, tacky jones.
    test
  13. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    2-1, tacky jones.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)