Winter GRB Rd. 3: medevil vs Wird of Pley

Discussion in 'GRB Archives' started by Huey Fig Newton, Feb 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    [​IMG]

    - $1000.00 prize money will be donated by NDesigns Screen Printing
    - $800 additional prize money will be divided up into the final round.




    GRB - Winter Grand Royal Audio Battle 2006 Rules - Third Round
    - First Round Audios are DUE Wednesday Night February 7th at 11.59 pm cst. Theme: up to 2-3+ Minutes must be about your opponent(s)
    - You must mention their BOARD name(s). Must be atleast 2 minutes.
    - If audio is not two minutes, you must contest it if you want a DQ.
    - One mp3 File Must Be posted Wednesday Night February 7th at 11.59 pm cst.- We will not store any audio files.
    - YOU MUST post using your board name that is registered to the match. Others will be DQ'ed.
    - Voting for Semis will start once all verses are up.
    - Voting links will be posted and votes will be shown.
    - No Comments allowed on battle post until voting links are posted.
    - Can post videos
    test
  2. Wird of Pley

    Wird of Pley I Slice My Own Ham

    Joined:
    Jul 20, 2000
    Messages:
    31,783
    test
  3. medevil

    medevil i dont "rap"

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    10,308
    [​IMG]

    [​IMG]


    "elephant in the room"

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=53325184


    yea shes ugly

    *edit*for anybody else that wanna come in here and say my verse has alot of iller this is the last time i get screwed over

    Verse One

    Anything you say,i dont really give a fuck
    cuz ur white you cant jump but u can get jumped
    so y u fakin?soundin like an innocent caucasian
    from camp crystol lake that runs from jason
    "emily everything is fine just be a little patient,
    i spoke to the sheriff a second ago in the police station"
    even she doesnt believe u in this situation
    with ur head down in ur pic,u dont know who ur facin
    ill explain if u plz,im one of the few people in this tounrey
    thats not immpressed with u being off the beat
    other may look past what u do but elephants forget nothing,
    and neither does the on in the room,so it sucks to be you
    lets focus on the fact that im hispanic
    and i speak english better than u do
    it HURTS,the truth does,its sorta like a curse
    cuz i own ass'(onassis) like jf kennedy's first
    before lee harvey,i went to boston to his party
    he was the fist to get tea bagged to start the ceromony
    a city of dork,your done just stick in the fork
    you seen that show?boston is always a fool infront of new york
    so spit your lines about "medevil times"
    but listen up wird of pley cuz this is really a crime
    after i insult this cracker,ill have him shook look
    without taken pages out of the anorexic cook book





    Verse Two


    i been hearin that his written is tighter but u gotta realize
    u gotta make a deal before u try to be a ghostwritter
    this site is always in his head
    so i guess he' livin on the edge if its hangin by a thread
    believe or not ,if u think wird is hot
    your youtuber is about to bleed in his youtube sox
    cuz this has always been the truth thoits never been considered cool
    to make video for dudes on the site like its bangbros
    you can tell what he's buggin for,wit 2 pays (topays) over his head
    a couple payments and the rug is yours
    a couple condoms in his pocket,he aint fuckin raw
    (whats the sores on his face for?)thats cuz he fuckin lost
    wirds got a couple tallents i should mention
    he can spit a 16 in a matter of four seconds
    after those four seconds,im eatin u for seconds
    why the hell do your verse always begginin like they endin?
    who the fuck are offendin with ur ryhmes?
    u got a 3 way,you battlin evil and the beat at the sametime
    you will not advance,if u the greatest of all time
    then i guess im silencin bothe the critics and the lambs
    i dont think you get it fam,i aint respectin your craft
    i definitly refuse to respect you as a man
    you aint a natural at this,your girls not a natural blonde
    you should die(dye) and black ill be the color u dawn
    so eminem had it wrong in that songit wasnt his mom's spaghetti
    it was the site of your girl in her spaghetti strap
    to my knowledge wird yo the fuckin bitch is wack
    take coyote ugly to watever bar u met her @
    come a lil harder when u steppin up to me
    its bad enough that ur white wird soundin like nas in "who killed it"
    this nigga naw thought he made a song but he killed it
    now everytime its hurtin your feelings
    it doesnt mean that your done,but from the look of you pale skin
    you never had a moment in the son
    never had a moment where u were perfered
    kanye's track, the only time im listenin 2 words (to wirds)
    wont win
    round three
    past me
    never that
    you lose
    to evil
    think not?
    you fag
    know what
    your trash
    wont last
    your through
    no one
    likes you
    around here
    FUCK YOU


    test
  4. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    test
  5. JacThaRippa

    JacThaRippa New Member

    Joined:
    Apr 30, 2005
    Messages:
    128
    wird of pley took it.

    hands down.
    test
  6. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    wird of pley had punches and punches... medevil you were all oer the fucking place, i was really uninterested in your track as a whole... scattering all around to different filler lines and waiting on punches that i know you can deliver that never showed up.

    wird polished as usual came with better lyrics than usual and took it with ease i am reluctant to say...
    test
  7. kingauthor

    kingauthor Active Member

    Joined:
    Mar 20, 2003
    Messages:
    2,359
    Dope battle

    Medevil- Came pretty nice, the flow is nice and polished. but its weird how in some parts u dont rhyme and shit. Mocking what wird of pley did in the finals was mad funny. good job

    Wird- U came nice too . you have some good lines. but stated a lot of obvious shit. your verse still had me laughing though. "russiab roulette with a verse and a mic" for some reason i really liked that.

    but i got to go wit
    v.medevil
    test
  8. medevil

    medevil i dont "rap"

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    10,308
    uppin over no shows
    test
  9. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    Hmm..
    i disagree with noodles on this one, i was feeling medevils verse. very polished, lyrics were nice in places, sum fillers but had some nice punches and personals.
    obviously wird had some nice lyrics, punches is what he's best at haha..this is a close battle in my eyes, so good luck to you both.
    test
  10. SevenDesigns

    SevenDesigns Active Member

    Joined:
    Mar 1, 2004
    Messages:
    1,975
    Wird of Pley is just too sick with it. He reminds me of Celph Titled sometimes.
    test
  11. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    Medevil, you better know i didnt say you had mad fillers lol. but EVERYONE uses fillers somewere...
    very close battle.
    good luck to you both
    test
  12. medevil

    medevil i dont "rap"

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    10,308
    naw homie it was because of what noodles said

    like 90% of my shit was filler..no beef to noodles i just wont let that slide
    test
  13. Banksy

    Banksy ...HipHop

    Joined:
    Aug 17, 2006
    Messages:
    1,009
    haha right..lol i see
    yeah, i understand...get on aim man.
    test
  14. i don't know what filler is too ya'll

    u made a comment on me having filler as well, medevil

    i thought i was at d. omen's neck the entire time.. and u said the filler was at the end part, and that's when i was really dwelling on alot of personal shit, mostly the RM meeting

    but yea, ima give this a vote after a few more listens.. ill battle nontheless, i didn't really peep any filler from either
    test
  15. SpoonFull

    SpoonFull Lovely

    Joined:
    May 1, 2004
    Messages:
    5,795
    I've got to disagree too. I thought Medevil's was rediculous. I consider filler to be "im iller than you so im killin ya crew" .... but there wasn't a lot of that. Lyrics were nasty throughout. The break down when you went back in time killed me. dope shit. This is one of the few net battles worthy of the ipod.

    Wird is fucking hilarious. You were on some other shit like you were in front of the dude on stage. I find that works better for you than your older style. Also, good work. Funny as hell.

    I dont know man, this was hard. The two audios were so different but both were so sick. Medevils is more bumpable for sure but I still don't know. I'm in class right now so I can't compare contrast a whole lot, but when i get home I can make a final decision.

    this was sick though fellas. Very good work.
    test
  16. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,421
    you're an idiot
    test
  17. EmceeGoddess

    EmceeGoddess Disgruntled Man

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    35,656
    haha medevil didnt say shit, first beat was raw tho, send me it
    test
  18. Messiah

    Messiah Guest

    i'm not gonna vote or say anything...



    except that Wird sounds Like Ernie from Sesame Street



    thats all
    test
  19. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,508
    *crumples up piece of paper*
    test
  20. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    I just listened to Wirds verse again and its alot closer than I thought it was originally.

    at first I thought Med just wiped him off the acne the day before school picture day faced earth.

    but Wird came dope.

    props to both.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)