whos ever robbed someone for weed?

Discussion in '420Lounge' started by PiffInDaHamper, Dec 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spanish jay

    spanish jay hustle hard

    Joined:
    Mar 3, 2007
    Messages:
    579
    you angry too lol
    test
  2. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    bitter lil boy

    living life angry must suck (<---insert your simple minded joke here)

    i seriously think it must be real shitty to be so bitter and angry all the time....

    try smiling
    test
  3. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    piff i just wanna know if u've ever robbed the wrong dude.. or didn't rob someone cuz u know he could fuck u up..

    or do u just hit licks without worrying about any consequence at all
    test
  4. PiffInDaHamper

    PiffInDaHamper New Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    16,870
    ar eu guys really new to this?


    the only wrong people to rob is yes people who u know will fuck u up, but 96% of those people are on my block and no one really fucks with anyone on the block


    and if theres someone i personlly wouldnt rob i would tell someone who would


    smh, niggas will go out of there way if they know where shit is stashed at


    one time my guy stole 25k and a lot of weed from his former guy but he didnt liek him anyway and dude used his house to move like pounds and the guy who made the money would only give him an 8th to burn


    i got the shake at the bottom of the bag, which was like a free gram or 2 so i didnt care i was just there gettign high.


    but he ended up stealign 25k and he had to move for a few months. he went to west coast and posted till things settled down


    those guys are pussy anyway, they couldnt do shit even if he stayed
    test
  5. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    My friends robbed a grow op of some kids uncle at our school once... last guy out of the garage got caught, got a shotgun stuck in his face. Two big fucker bikers came out of the house, The kid with the shotgun says "Ian, they arent gonna kill you, they are just gonna beat the shit out of you" and Ian got up and ran and hopped in the car and everyone sped off

    that monday at school , the kid comes up to us at lunch and hes like, "Ian i know it was you, all you have to do is return all the weed and things wont get crazy" and Ian was like fuck it wasnt me man....and the kid was puss so he really couldnt do nothing, he had no friends at our school so he had no backup....poor bastid
    his uncle beat the crap outta him and sent him away, we never saw that kid again...he ran his mouth to the wrong people at our school...

    His uncle lost 7-8 lbs in that raid....


    but even though i hated that kid, i felt bad for him, cuz his uncle beat the fuck outta him regularily. The kid just wanted friends....
    test
  6. Living HeLL

    Living HeLL real nigga shit

    Joined:
    Jul 25, 2005
    Messages:
    5,172
    lmao@robbin soft ass white kids...you sqaurebody...and tight lipped in the hood
    test
  7. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    lol piff aint rob nobody


    hes a fuckin lil kid.. faggot cant even buy alcohol yet..
    test
  8. PiffInDaHamper

    PiffInDaHamper New Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    16,870
    why wuld i have to be 21 to rob kids my age?


    that means u guys never seen real life



    how have u never thought of this? this lame ass kid has dro ok i dislike him anyway its mine now




    u niggas are the ones who are softbody, cause this is new info to u



    i slowed down on robbing kids ages ago but if its a good plan im going in



    smh @ lames
    test
  9. Living HeLL

    Living HeLL real nigga shit

    Joined:
    Jul 25, 2005
    Messages:
    5,172
    your trash cause your braggin about it...who cant rob a pussy??...shut the fuck up
    test
  10. PiffInDaHamper

    PiffInDaHamper New Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    16,870
    i didnt brag about it


    im asking if anyone else has done it



    and i have numerous times



    =/
    test
  11. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    u avg 100 posts a day on this screen name alone..


    dont ever call somebody else lame
    test
  12. Ciber

    Ciber Liberating Porn

    Joined:
    May 13, 2000
    Messages:
    5,557
    Eh the whole notion of stickup artistry (and I'm not talkin suburban bullshit...I mean in the street) helps ruin everybody's hustle. If everybody trying to move some less than legal substances would just chill on violence, the chest thumpin, and the grimy-ness, everybody could do their thing in peace.

    It would be better if some politician w/ balls pushed legalization, though a lot of people would lose their livelihood.
    test
  13. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    lol tell him again
    test
  14. PiffInDaHamper

    PiffInDaHamper New Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    16,870
    i wish it was legal
    test
  15. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    ^then u'd actually have to pay for bud
    test
  16. .SOBE.

    .SOBE. hell no

    Joined:
    Jul 29, 2005
    Messages:
    348
    fuckit tho. i used to bitch about dudes like piff.. then i realized u gotta be down for ur shit or u'll get ate

    so fuggit, survival of the fittest. it aint easy to regulate the scumbags
    test
  17. PiffInDaHamper

    PiffInDaHamper New Member

    Joined:
    Dec 19, 2008
    Messages:
    16,870
    thank u


    selling weed is already illegal


    i dont care about them lames anyway
    test
  18. tharealist23

    tharealist23 The Next Chief

    Joined:
    Mar 27, 2004
    Messages:
    946
    Flake flake Flake Flake
    test
  19. piffInDaHampar

    piffInDaHampar my sprite so pink

    Joined:
    Jan 26, 2009
    Messages:
    37
    think i might suck a dick later
    test
  20. barnizzle

    barnizzle HIP HOP

    Joined:
    Sep 25, 2004
    Messages:
    7,636
    ahahahahaah


    u a fag cuz
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)