who's drafting spiderman?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by double ML, Sep 3, 2013.

  1. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    :funny:

    • -Rep -Rep x 1
    test
  2. GarciaVega

    GarciaVega Razor Ramon

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    9,066
    lol spidey was killing it..

    I wish they demasked him at the end tho for real
    test
  3. Neezy Hamilton

    Neezy Hamilton Law & Order.

    Joined:
    Jul 13, 2013
    Messages:
    925
    Double u are so fuckin lame, bro

    watchin ur posts are like a rerun of the 90's.. from your redundant mannerisms, to your pathetic shoegame, to your infatuation with old school hip-hop

    U are outdated from society and its sickening. nobody likes or cares about anything u say, believe, think, love or like.. For months u were banned on account of ur annoying antics, and u haven't learned ur lesson yet

    Go away, (no personal info - you know the rules). Go away
    Last edited by a moderator: Sep 3, 2013
    • -Rep -Rep x 2
    test
  4. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    That's Professor from And 1.
    test
  5. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    And apparently no one ever taught him how to do a lay up with the left hand even though he constantly drives to his left.

    Hence why he probably never made it in the NBA, considering he's so short and driving is his forte, the lack of a left would really be glaring against real defenders.

    Great showman though.
    test
  6. J Keeper

    J Keeper Super Jesus

    Joined:
    Jun 3, 2010
    Messages:
    14,113
    Shit at 3:02 he finally finished with his left.

    Atta boy, 'fess.
    test
  7. Twamp

    Twamp proper weaponry

    Joined:
    Apr 24, 2011
    Messages:
    13,856
    Smh

    There's already a part 2 of this, Double.

    Sent from Tapatalk 2
    test
  8. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    him and rip got they masks on
    test
  9. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    The P... The Professssssssaaaaaaaaaaaaaaa
    test
  10. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    wow@how savagely i would beat the shit out of that awkward sociopath bitch neezy :CPnoooo::dbledreams::Diz2::chefoooh::hoffawow::jaydamn::kapohh::katface::qphaaaan::rio::wtf2::oprah-mouth-open:
    • -Rep -Rep x 1
    test
  11. SHITTY Bang Bang

    SHITTY Bang Bang freestyle fanatic

    Joined:
    Jun 28, 2004
    Messages:
    13,470
    all homie did was post a video lmao wtfff
    • +Rep +Rep x 1
    test
  12. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021

    you have to understand that neezy is bitter and lonely as fuck because he's so fucking weird. he literally has no friends (likely due to his breath smelling like a baby's dirty diaper and his severe awkwardness). he lives in his grandma's basement too, so you know he gets zero pussy. he hates me because i'm respected by everyone that posts here.
    • -Rep -Rep x 1
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)