Whoever Gets the 500th reply..

Discussion in 'The Alley' started by Nebz, Aug 10, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    so how was everyones day? :)
    test
  2. D_Y_O_Z

    D_Y_O_Z .

    Joined:
    Jun 24, 2001
    Messages:
    19,584
    this is already over bet2
    test
  3. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    whats everyones favorite Food lol
    test
  4. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    Prolly true.....but see, I'd be the only "cool" one in there bwahahahaha. I don't care if it's for nerd's anyway, it's fun and passes my time :D (when I need the time to pass anyway).


    Gimmick I gave you the link, go to it lol
    test
  5. D_Y_O_Z

    D_Y_O_Z .

    Joined:
    Jun 24, 2001
    Messages:
    19,584
    damn im hungry too i want me some chicken broccoli mmmm
    test
  6. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    mine is EYE TALION
    test
  7. Fantom

    Fantom :ihadadream:

    Joined:
    Feb 12, 2001
    Messages:
    44,416
    this is gettin interesting...
    test
  8. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    I like Mexican food...sometimes. Or Chinese. I don't think i have an actual favourite.


    I love watching everyone just posting like nuts to get that 500 LMAO. So funny :D


    What you gonna do with the points if you win? (to everyone) Hmmm
    test
  9. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    damn i like speghettii my girl makes the best skettii
    test
  10. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    shit ima buy house lol
    test
  11. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    eh my fav. food is hot cheetos mos def!!!

    <3
    test
  12. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    wit two cars
    test
  13. D_Y_O_Z

    D_Y_O_Z .

    Joined:
    Jun 24, 2001
    Messages:
    19,584
    has anyone ever had a arepa, they are like tortillas but you cant bend them-- made from maiz you can get them stuffed with cheese you put em on the grill put some margarine and a lil sal on top and ya ovaltine and yo good to smoke
    test
  14. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    ROTFLMAO [funny]
    test
  15. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951
    ^ that aint no real food ghetto..
    test
  16. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    shit mine used to be burger king
    test
  17. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951
    Holla back at the kid...Kid..
    test
  18. G1M1Cs

    G1M1Cs Registered AddiCt

    Joined:
    Aug 6, 2005
    Messages:
    2,157
    lol 99cent whoppers cant go better then that
    test
  19. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    no, can't say I have!
    test
  20. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951
    Geah baby....Mike Jones
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)