Who Would You Rather See Leave RM...

Discussion in 'Emcee Hookups' started by MetaSin, Jul 12, 2008.

?

Who Would You Rather See Leave?

  1. MetaSin

    0 vote(s)
    0.0%
  2. TorrMup

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Got Life?

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    HAHAHAHAHHAHAHAHA wooooooooooooooooowwwww son.

    Wow. I'm dying. I was like I guess I'll go against the grain and vote Got Life? for shits and giggles. Then I see the 18 milli and was fucking rolling.
    test
  2. Light Saber

    Light Saber I LoVe AsiaN ChicKs

    Joined:
    Apr 18, 2001
    Messages:
    9,875
    lmao... im still tryin to figure it out

    [doink]
    test
  3. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    J o o k is wild son.
    test
  4. T.a.C

    T.a.C Guest

    honestly id rather see neither of you guys leave (im not counting gl? cuz he wasnt originally apart of this but i wouldnt wanna see him leave either). metas a great champ and i know me and him have had our problems in the past, but hes still a pretty cool dude. and if it wasnt for torr i woulda never found out about this site.
    test
  5. Sir. Ebral

    Sir. Ebral Sir. Ebral Bright

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    1,173
    ^You're not allowed to vote on my battles.
    test
  6. T.a.C

    T.a.C Guest

    lmfao ok ima look for yours specifically
    test
  7. Lettuce Balls

    Lettuce Balls Droppin the stink

    Joined:
    Jun 20, 2008
    Messages:
    1,289
    I feel like voting Meta just for the hell of it.
    test
  8. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    if only i'd seen your post before,
    glad you didn't ruin it for me though
    test
  9. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    Lol, I know I didn't read past the first few posts and just voted, got to the fourth page and saw the whole thing and was like wow I'm so glad I voted before I read. Makes it so much funnier.

    Hahahaha.
    test
  10. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol at still being at 100%
    test
  11. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    LOL every time I need a laugh I just open this thread
    test
  12. Ace the Prophet

    Ace the Prophet A Prophet to the Game

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    4,343
    Uppin this thread for the fuck of it...lol
    test
  13. Proof

    Proof Jamaicans do errything

    Joined:
    Jan 13, 2000
    Messages:
    7,195
    freepost
    test
  14. Defcon_5

    Defcon_5 Relax and take notes

    Joined:
    Sep 19, 2002
    Messages:
    10,099
    r u retarded?
    test
  15. John-Dough

    John-Dough 6x RBL Champion

    Joined:
    Jun 26, 2008
    Messages:
    54
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)