who would win a wolf or a man?

Discussion in 'The Alley' started by thaRooster, Jun 10, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    if the wolf had a bazooka it would win easily, and them shits is oldschool
    test
  2. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    How would the wolf carry it and fire it?
    test
  3. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    with its fuckin fingers you arsehole!
    test
  4. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    What kinda wolf are you thinking about?
    test
  5. kyza soza

    kyza soza This way up.

    Joined:
    Jan 5, 2004
    Messages:
    16,576
    The one from gladiators, silly.

    [​IMG]
    test
  6. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,613
    magical wolfs who fight humans for money in mystical stadiums shrouded in secrecy
    test
  7. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    haha, he was funny
    test
  8. kyza soza

    kyza soza This way up.

    Joined:
    Jan 5, 2004
    Messages:
    16,576
    You make it sound silly, busta siralot. :frown:
    test
  9. BEEF Z

    BEEF Z New Member

    Joined:
    Feb 11, 2003
    Messages:
    7,558
    Oh them......i thought i was the only 1 who knew about them.

    I think this thread is about the normal kind of wolf tho
    test
  10. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060

    because a grizzly bear and a police dog are comprable?

    no i could EASILY work a police dog.....easily

    me 225 6'1

    dog 80 lbs MAX.....it wouldnt get within a kick of me....the reason the dogs get people is because theyre running away from it....if you turn around and smoke it with a solid boot to the face and stun it you can flip it over and snap its fromt limbs out and tear its chest cavity in half....done deal

    lol@ 'a liar' as if you know me and shit lol
    test
  11. kyza soza

    kyza soza This way up.

    Joined:
    Jan 5, 2004
    Messages:
    16,576
    I'd stick a fiver on wyte boi.
    test
  12. identity-X

    identity-X No Talent Assclown

    Joined:
    Jun 16, 1999
    Messages:
    14,025
    like i said...Teen Wolf could whip both. He has human intelligence AND the voracity and instinct of a wild animal. grrrrrrrr!

    [​IMG]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)