Who Remembers this TV SHOW???

Discussion in 'Movies, Entertainment & Various Music Genres' started by Flow-Joe, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flow-Joe

    Flow-Joe Annyong!

    Joined:
    Jul 23, 2000
    Messages:
    4,633
    [​IMG]

    [youtube]w7G4o2alLww[/youtube]

    LOL. I was scanning through the TV this morning and saw this on. I damn near died...
    test
  2. Tacit

    Tacit Devourer of Funny

    Joined:
    Dec 11, 2007
    Messages:
    2,000
    I do.

    I caught it on tv a few weekends ago. Wasn't exactly thrilled.

    It was cool, though.
    test
  3. im somewhat familiar with the name
    test
  4. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,904
    yea i watched it alot. there were 2 girls though. both were chubby and annoying lol.

    they actually give the reruns on fox b4 sports sometimes...

    i also liked bill nye the science guy..
    i was such a nerd
    test
  5. Flow-Joe

    Flow-Joe Annyong!

    Joined:
    Jul 23, 2000
    Messages:
    4,633
    One of the ones I watched yesterday (yes I watched more than one) was one that had Alanna Ubach who has actually blown up in recent years ( go and IMDB her...)
    test
  6. Murder Ink

    Murder Ink Jigsaw

    Joined:
    Sep 25, 2005
    Messages:
    8,097
    yeah..that show was gay as fuck

    bill nye was my shit tho
    test
  7. reggie_jax

    reggie_jax rapper noyd

    Joined:
    Feb 2, 2007
    Messages:
    2,437
    yea i remember that rat
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)