Who Needs Artwork?

Discussion in 'Graphic Forum' started by Keys N Bass, Jul 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dex Luiz

    Dex Luiz Guest

    Cover is hot as fuck.
    test
  2. DjAzmatic

    DjAzmatic New Member

    Joined:
    Oct 8, 2008
    Messages:
    12
    wow....you got some tight ass graphic skills..wish i could make dope shit like that, lol..how many years you been at graphics? just learned a buncha shit on your own or didya go'da college for graphics or sum shit?
    test
  3. Keys N Bass

    Keys N Bass CREATIVE GFX

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,607
    i've been in the industry for a while.. but yes going to school in one of the disciplines is essential

    good lookin out, keep the requests coming..
    test
  4. Brickhouse

    Brickhouse New Wave

    Joined:
    Jun 23, 2005
    Messages:
    258
    keys & bass i just sent you a message over myspace

    holla
    test
  5. Brickhouse

    Brickhouse New Wave

    Joined:
    Jun 23, 2005
    Messages:
    258
    test
  6. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    Bless is a faggot, try hard cunt.

    That said, he's MUCH better than you. Since you're pretending to care about the others on the site, he's among the best. You aren't. So there's really no need to get so defensive.
    test
  7. Grandiose

    Grandiose five large

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    102,053
    yo the kicks r crazy n that secret society joint on ur page
    test
  8. eneyekay

    eneyekay Graphic Designer

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    220
    please, I'm one of about 3 good designers on this site, and that includes keyz n bass... credit where it's due, keyz' 3d skills are very impressive but imo, his typography could be stronger, like with that album cover, I think simpler type would have accented such an impressive image better.

    oh, and no, I don't really care about the people on this site, this is the internet, it's not like i'm gonna go out for a beer or anything with someone off the internet... and people online want to pay next to nothing for design, so advertising my services for design is a fairly redundant excercise seeing that the only money earnt is pocket money to me. The majority of people here have no idea what good design is, and I've seen a lot of awful people get props for stuff that would be laughed at at university level and in the design industry.

    But eh, in the end, design is open to interpretation, you're entitled to your opinion, so saying Keyz is MUCH better than me is a moot comment.
    test
  9. Keys N Bass

    Keys N Bass CREATIVE GFX

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,607
    lol, who cares about all that


    Keys N Bass
    the best in digital design
    myspace.com/keysnbass

    competative rates

    let's get it..
    test
  10. Dex Luiz

    Dex Luiz Guest

    dead @ ratiko going in.
    test
  11. Keys N Bass

    Keys N Bass CREATIVE GFX

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,607
    test
  12. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    No you're not.

    Again, I aint being a prick, but you simply aren't. You're generic as fuck.

    You've got Bless, Skinny, Oursin etc. That's 3 right there who are better than you.
    test
  13. ILLinVERSE

    ILLinVERSE I am not you rapper

    Joined:
    Mar 16, 2004
    Messages:
    249
    Maaan, I need to get my change up and come holla at you the sketch art is crazy.
    test
  14. Definit

    Definit Based.

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    16,182
    damn@the shading...you know any tutorials on some of that shit?
    test
  15. Grandiose

    Grandiose five large

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    102,053
    yooo check ur email keys n bass i'm looking for a pair of kicks with my logo on them
    test
  16. ½man ½amazing

    ½man ½amazing now learn it.

    Joined:
    Jun 28, 2005
    Messages:
    217
    you got some good stuff man, props.
    test
  17. Keys N Bass

    Keys N Bass CREATIVE GFX

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,607
    lol, wow, you're really hostile


    but good lookin' out everyone, keep the requests coming..
    test
  18. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    I know no other path.
    test
  19. Grandiose

    Grandiose five large

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    102,053
    PM me for graphics n to see my portfolio
    test
  20. Keys N Bass

    Keys N Bass CREATIVE GFX

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    3,607
    pm sent

    let me see that portfolio.. : )
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)