who is the hottest girl on this website

Discussion in 'The Alley' started by ChopStick, Feb 28, 2007.

?

hotter girl on this website

Poll closed Mar 14, 2007.
  1. Lyme

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Nanijah

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Short

    0 vote(s)
    0.0%
  4. Mixed Bbq

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Ghetto Queen

    0 vote(s)
    0.0%
  6. tight eyes

    0 vote(s)
    0.0%
  7. skandelous_lala

    0 vote(s)
    0.0%
  8. MiSt_Of_CoNfUsIoN

    0 vote(s)
    0.0%
  9. Misskey Da Queen

    0 vote(s)
    0.0%
  10. Other - state member name

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    ive done the ugliest female thread.. that was huge hit.. in terms of replies & views.. now i bring to you, the hottest female on rapmusic.com
    test
  2. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    Misskey got it

    hands down.

    lmao @ the alley havin more females than AEH

    they crucify them broads up there
    test
  3. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    I voted other. Cuz I think Rosa is a cutie. She's gonna think I have a crush on her or something lol Always talkin about how cute she is. But she for real is a natural. She doesn't need make up or anything to look beautiful. She just is. That's what I think :eek:)

    No homo =p
    test
  4. Matt Hood

    Matt Hood New Member

    Joined:
    Apr 6, 2005
    Messages:
    5,608
    smh @ misskey

    i voted for lyme, even though she's got something. i would vote for rosa, but no pedo.
    test
  5. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    compared to.. ? you have to be taking a shot at another girl on here. come on, name some names.. too pussy? i remember particular girl you didnt like ;) lets stir the shit
    test
  6. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Comparing her to another girl? the fuck.

    I said she's hte most natural, which she is. There are other good looking females on here. But I picked Rosa, because that's what I think.

    There are a few girls I don't really fancy on this board. Your point? lol
    test
  7. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    "fancy" i remember you having a lot more to say than that.. but ill leave that up to you to come clean [funny] i just believe people should show their true colors.. if you feel a certain way about someone express it.
    test
  8. Index.

    Index. New Member

    Joined:
    Jan 19, 2002
    Messages:
    15,362
    Why must everything be subject to competition?

    They’re all beautiful.

    Fuck this shallow shit.
    test
  9. Matt Hood

    Matt Hood New Member

    Joined:
    Apr 6, 2005
    Messages:
    5,608
    Except Misskey ofcourse.
    test
  10. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    Tights, of course but they are all beautys to me : )
    test
  11. ThisMiss

    ThisMiss Guest

    test
  12. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    i think you little ladies are just trying to be modest. i want some honesty! tell me who you think wears a weave etc etc
    test
  13. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    There is one girl I remember she was nasty. She wore all that make up. Remember? Looked like the wayne's brother's in White Chicks. I dunno WHY girls gotta wear so much make up. More so to that extent. Good Lord.

    Hopefully she's toned it down a bit now.
    test
  14. ChopStick

    ChopStick me killa me killa

    Joined:
    Jan 5, 2007
    Messages:
    2,957
    dont talk about mixed bbq like that. she may be an attention whore, but she's a cute little attention whore. go mixy!

    [chicken]
    test
  15. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    I agree completely..with that said its a tie between Rosa and Mixed BBQ..but most of the girls on RM are cute !
    test
  16. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,758
    I have a crush on Ninja so... and it's not just for the boobs, either.

    ThisMiss is kinda hot, too...
    test
  17. UnbrokeN

    UnbrokeN Well-Known Member

    Joined:
    Jun 28, 2001
    Messages:
    22,569
    she/it knows......
    test
  18. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    Tights. Close second is Misskey.
    test
  19. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,692
    hmmmm mixed is number one, Nanijah is number 2, everyone else is close behind
    test
  20. double ML

    double ML Guest


    [imstupid]





    and please explain to me how a thread is a "hit"?[dunno]
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)