Who has reliable dealers.. and who has those fuckin bums..

Discussion in '420Lounge' started by The Mad Notes, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Mad Notes

    The Mad Notes That shit is the... ?

    Joined:
    Mar 21, 2007
    Messages:
    620
    that always give u the classic lines..

    "Lemme call u right back" translates into "lemme let u go now, not call u back, and have u wait all night for nothing"

    "Call me back in an hour" translates into "Give me an hour to turn my phone off or ignore all my calls"

    I hate being left out in the cold by my weed guys.. It happens 3 out of 4 times I swear.

    Anyone else feel my pain?

    How the hell do I stumble upon a new weed man?!
    test
  2. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Lol yeahh..it basically comes down to whos dedicated to making money and who is just lazy and doesn't really care
    test
  3. The Mad Notes

    The Mad Notes That shit is the... ?

    Joined:
    Mar 21, 2007
    Messages:
    620
    Yeah thats true haha

    I had to vent tho. I ended up finding a new guy during my search for the holy grail.
    test
  4. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Hahaa..thats why I always moved trees..couldnt nobody hook me up like myself Lol
    test
  5. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,210
    kinda.. but not really..

    my dealers are reliable.. once's chincy tho so he's a last resort.. i paid 210 for an O and this nigga only give's me 3/4 O.. i was heated as hell.. but he gave me that other 7 grams when i let him know i got a scale.. lol, been good since then

    the only problem i have is finding a dealer late at night.. i swear no dealer wants to sell weed past like 12 if u call them
    test
  6. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,210
    As for stumbling upon a new weedman.. i've almost all of mine through friends, or smoking sess with them.. then just got their number .. dont just get their number tho without meeting them or going with someone who knows them.. a bunch of dealers will get mad as hell for that
    test
  7. The Mad Notes

    The Mad Notes That shit is the... ?

    Joined:
    Mar 21, 2007
    Messages:
    620
    Yeah I found this new guy thru an artist I produce for.. I was happy as hell

    Then when I went to pick something up, I asked the dude if he good to call anytime.. then as he throws 4 pretty green bags at me, he put this big ear-to-ear smile on and said "DEFINITELY!"

    The thing is.. I've only recently been able to call ppl myself...

    it REALLY sucked before that, cuz I'd always have to get someone else to call ppl for me.
    test
  8. macmilimeterhyms

    macmilimeterhyms Product of the 80s

    Joined:
    Aug 14, 2002
    Messages:
    2,717
    i never fucked wit nobody i never met except once but it was through a referral
    test
  9. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,394
    some dealers be on dumb shit.

    One dude i go throw,lets you weigh out ur own bags out of his stash.

    THAT'S what i call excellent business.
    test
  10. SuB zer0

    SuB zer0 A.D.R.I.A.N.N.A

    Joined:
    Apr 1, 2000
    Messages:
    16,149
    im always dependable

    i havent had somebody call me and im out of weed in 3 yrs

    im that nigga [fro]

    2 bad yall dont stay in LA
    test
  11. kaLeeF

    kaLeeF me and weed go waaay back

    Joined:
    Oct 6, 2000
    Messages:
    19,479
    nah i dont have that problem...when youre buyin large amounts a few tiems a week...they dont turn you down at all
    test
  12. Konscious

    Konscious Resident Sage

    Joined:
    Aug 25, 1999
    Messages:
    10,508
    See, that's what I'm talking 'bout... my connect be on some ol "I ain't fuckin' wit it no more" like every 3 months... one minute he's on, the next minute he's not... right now, he's my only connect, because I used to keep like 3 at a time in case one isn't available or is out... being a family man now, it's harder for me to get out.
    test
  13. quruxley

    quruxley SHHHHHET MAN!

    Joined:
    Dec 20, 2001
    Messages:
    6,153
    i haate when dudes be movin left like that..but thankfully i dont gotta deal wit that anymore.. i have 2 super good connects thats im friends with so i holla at them
    test
  14. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,394

    ill be moving there in a couple of years.
    test
  15. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,394
    Yep.

    Exactly
    test
  16. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    lol its all business. if they know your fiending and you are waiting on them, and dont really go anywhere else, they are in control, and a lot of times they'll do that shit. i used to do that to a few people just because i could, and i was busy doing my shit. i didnt wanna drive all around town constantly, i did it on my schedule because i could. when it was convenient for me to meet up with people i did, if i didnt feel like doing it and i knew they would wait, i would make them wait sometimes. its just how it is. if you have to constantly drive around to meet people 24 7 on their time, your too desperate to get rid of your shit most likely and you need customers. if you have all the customers you need, some people just have to wait because they know they'll sell it no matter what, its nothing. thats just the business, it sucks if your on the other end.

    you gotta make it in good with them so they dont wanna do that.
    test
  17. spanish jay

    spanish jay hustle hard

    Joined:
    Mar 3, 2007
    Messages:
    579
    sub ill be in LA in aug early sept son

    lemme holla at you and see what you got homie
    test
  18. R3DRUM

    R3DRUM Bloody Mary Jane

    Joined:
    Jul 13, 2005
    Messages:
    1,922
    good thing my dealer does coke...he READY 24/7 to make that buck...and im tha #1 customer hands down..
    test
  19. Rex Skully

    Rex Skully .......

    Joined:
    Sep 28, 2004
    Messages:
    9,387
    That's why I try to talk MY boys into slangin'...
    test
  20. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,210


    i got this tonight.. waited for fuckin like 40 min.. then just gave up and dialed another weed man who hooked me up in less than 5 min .. lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)