Who Has Fucked With A Chick With More Than 2 Kids?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Flic., Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    nigka coolie saw her and said 'you sholleee is ugly"
    test
  2. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    nah sorry.

    we were fucked up, she gave me her husbands cell number and I called her the next day and he answered.

    called back and left me a crazy message lmaoo... like "who the fuck is this??? "

    lol.... She looked like anna nicole smith a lil bit...
    test
  3. Scr1be

    Scr1be Well-Known Member

    Joined:
    May 4, 2004
    Messages:
    9,973
    test
  4. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    lmaoooooooooooooooooooo
    test
  5. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    test
  6. ProFane

    ProFane dB's Finest

    Joined:
    Jun 27, 2001
    Messages:
    6,085
    i started talking to this chick when i was right out of highschool. She had 2 kids and we were in the same college class, but i got scared as a motherfucker. i mean i really panicked. I never even smashed. we went out a few times but i couldn't get past the idea of her having 2 kids. one of them was like 7, its been a while so i can't remember the exact age but i was 17 or 18 and her daughter was only 9 or 10 years younger then me. that shit kind of tripped me out to.

    I got head from a chick with 2 kids, and my ex girlfriend now has two kids and has been going in heavy on Facebook. imma hit her up when i go back home for my high school reunion.
    test
  7. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    [​IMG]
    test
  8. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    lmaooo dang
    test
  9. Messiah

    Messiah Big Brother

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    53,940
    lmfao


    foreal, that nigga Hyp stay lying for approval
    test
  10. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    I'm not lying messiah.

    Do u see me bragging on here everyday when it comes to chicks?
    test
  11. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    'black chicks..they go in lol'
    test
  12. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    ok I was drunk and said something a lil corny.

    u can stop the shit now man.

    lol i get it.
    test
  13. Messiah

    Messiah Big Brother

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    53,940
    hyp, niggaz who stay up in women can easily tell what nigga is a virgin, and u are a virgin. its easy to see.


    u look like a virgin tbh. i just don't know why u keep puttin urself out there.
    test
  14. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    i dunno what kinda world ur living in man.
    test
  15. Im808MC

    Im808MC OG - Oahu Grown

    Joined:
    Apr 3, 2010
    Messages:
    1,539
    negative.. not me =/
    test
  16. Messiah

    Messiah Big Brother

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    53,940
    c'mon Hyp, be honest, does this look like someone who stays smashin broads?


    [​IMG]



    like, if that wasn't u and u seen that picture and the person in the picture be sayin that they stay hittin them skins, would u believe him?


    u know u wouldn't
    test
  17. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    wrd i avoid em 2
    test
  18. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,387
    ur retarded man lol
    test
  19. Flic.

    Flic. N.O till I G.O

    Joined:
    Sep 10, 2001
    Messages:
    56,620
    ur cool people hyp..i like you no homo man..you might be fucking bitches dog but i dont see it...id give you fucking with 1 chick your whole life..and i think im being too gracious
    test
  20. Skep

    Skep A Bucs Life

    Joined:
    Sep 30, 2008
    Messages:
    21,747
    man i got a cousin that be fuckin bitches only if they got kids, it seem like... sometimes they're his age n shit...

    one time one of them nikkuhs chased him wit a bat lmfaooooooo
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)