who else hopes their daughter grows up to be a lesbian???

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Ediel, Oct 28, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    not the butch dyke type....


    the pretty ones, who like other pretty ones....


    i prefer my daughter like girls like those, than guys...

    im sick., but fuck it... im still gangsta.
    test
  2. phenom2002

    phenom2002 GET YA MAFUCKIN HANDS UP!

    Joined:
    May 12, 2002
    Messages:
    16,494
    is this sorta like when a father trys to live his sports dreams through his son?
    test
  3. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    yeah.. sorta...except my son will be in the nba too..
    test
  4. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    i wouldnt fuck my daughter though, obviously...



    just her friends :-D
    test
  5. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    Id be scared my daughters pictures would be posted on rapmusic by some dude smuttin her out. Or worse yet...the dude would tape them fucking on his sprint phone then link the vid so other asshats could see that shit. That would fucking suck....

    but i dont have a daughter...so treat them bitches like a prostitute!!
    test
  6. Ge'Nome

    Ge'Nome Illest Since NessLee Quit

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    6,638
    I'd love for that to happen.... but I hope she atleast fuckes me.... having a threesome with my daughter and her friend is like a dream made in heaven
    test
  7. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    thats a waste of pussy
    test
  8. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    thats just gross
    test
  9. Conceited One

    Conceited One Please Say The Baby

    Joined:
    Jun 22, 2001
    Messages:
    12,545
    test
  10. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    i'd rather my daughter tell me she licked a pussy, than sucked a dick........
    test
  11. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    matter of fact, ima raise her lesbian, and prove nimrod wrong...
    test
  12. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    smh I wouldnt wanna hear about my daughter havin sex but if shes decides to do it then I want her to suck dick to her hearts content and swallow it too
    test
  13. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    ^hook me up with your daughter, and i'll make your dreams come true...
    test
  14. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    lmao thats exactly why I use magnums u R Kellyish motherfucker
    test
  15. Ediel

    Ediel Skep

    Joined:
    Sep 21, 2004
    Messages:
    1,700
    i use magnums too.....but not the kind you're thinkin of.......but i wont on your daughter...
    test
  16. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)