Which one of you ugly muthafuckas washes your dirty ass in the sink

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Streetsz954, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,213
    lmfao who the hell said baby powder?

    that got me dying


    only time i ever use baby powder is when i get extreme chafing
    test
  2. Crack Pipe

    Crack Pipe what Suarez called Evra!

    Joined:
    Mar 27, 2003
    Messages:
    10,930
    by now u can stop trying to entertain the internet and let this thread die..

    btw its disgusting as hell..
    test
  3. WISE

    WISE cheaa

    Joined:
    Jan 15, 2001
    Messages:
    10,652
    holy shit this thread slayed me... lmao. wow.
    test
  4. Kabz TSS

    Kabz TSS Blood and Thunder

    Joined:
    Oct 26, 2008
    Messages:
    21,912
    lmaoooooo@the linkbacks
    test
  5. NOBLE SOLDIER

    NOBLE SOLDIER Fireball Kid

    Joined:
    Sep 1, 1999
    Messages:
    70,900
    There might be 1 or 2 members who havent seen it yet.. then it'll die quick..
    test
  6. desihomi

    desihomi New Member

    Joined:
    Mar 24, 2010
    Messages:
    1
    nigga i always use a bottle water with my fingas thas the hygienic way but u got make sure ur nails stay cut or else you wash ur hands all u want but them shit particles get in there and next time u pick ur nose u gon smell ur last doodoo
    test
  7. MC_Akademix

    MC_Akademix Active Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    1,295
    that is the nastiest thing i read all day
    test
  8. Smouble ML

    Smouble ML 90% In NFL Playoff Predictions

    Joined:
    Jul 12, 2000
    Messages:
    35,441
    test
  9. NOBLE SOLDIER

    NOBLE SOLDIER Fireball Kid

    Joined:
    Sep 1, 1999
    Messages:
    70,900
    u aint quote it right either.. lol.. j'k
    test
  10. NOBLE SOLDIER

    NOBLE SOLDIER Fireball Kid

    Joined:
    Sep 1, 1999
    Messages:
    70,900
    lmao.. theres alot of single posts in this thread that should be immortalized in the HOS
    test
  11. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    lmfao this thread is STILL going? god damn

    HOF this shit already
    test
  12. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    Ur sig should be hos :scared:
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)