When I Say...Street banger..will return love

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by 6th_plague, Aug 2, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Higher Rhymes

    Higher Rhymes Active Member

    Joined:
    Jun 8, 2005
    Messages:
    2,265
    man this is grimey so tite

    love the beat

    soundin all gangsta and stuff haha its dope man good work
    test
  2. KO Beats

    KO Beats I'm Killin Em

    Joined:
    Jul 10, 2005
    Messages:
    77
    listening.....ok, i can already tell imma like this shit...lol....feelin the 1st dude......and 2nd dude........

    ok, i'm not typin nomore, cuz i'm tryna lissen....



    ok, track was FIRE!!!

    keep droppin em fam
    test
  3. Infinite Skillz

    Infinite Skillz R.E.A.L. Emcee

    Joined:
    Nov 22, 2004
    Messages:
    833
    1st two verses sounded kind of like beans and royce da 5'9. yall rode the beat well. everybody's flows were fierce but the overdubs kept distracting me. i wanted to hear what you were saying (other than all the N bombs that is). listening again.....yeah man from the first bar on yall maintained the energy levels and mic presence. i liked the one liners to open up after the vocal sample. good flip on the "beat it like micheal" line

    Get at me.
    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=916280
    test
  4. Diztinkt

    Diztinkt New Member

    Joined:
    Jan 24, 2004
    Messages:
    718
    Good joint, Sounds Kinda On Some Dipset Type Ish But It's Pretty Cool, Flow Is On Point, The sEcond Dude Is Nice,,,,Like His Style. The Beat Was Pretty Nasty On This too, On Some Greezy Shit. Good Shit.
    test
  5. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    thanks for the love everyone..its truly appreciated
    test
  6. - P R I Z M -

    - P R I Z M - the new true school

    Joined:
    Jan 13, 2005
    Messages:
    166
    returnin the feed..

    wow.. intro sounds official.. a lil too many highs in the mix though, turn down the freqs at 12k a bit.. shit is dope though, emcees sound solid over it but its all about the beat.. wish the drums in the beat would hit a bit harder though, to bring the track out a bit more.. shit has potential to be dope though, big ups..

    peace,
    PRIZ - http://myspace.com/prizmmusic
    test
  7. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,910
    returning the favor....hell yeah fam...this was a banger....the beat is fire...t.he back and forth shit is hot....both emcees is hot.....the pause and its like when i say....that shit is fucking banging...
    test
  8. Unfidelz

    Unfidelz Tyrannical Productions

    Joined:
    Jun 4, 2005
    Messages:
    95
    yeah, that's some dopeness. quality is great, man. sounds like some near pro shit. only one part I didn't like, was the "one man army" part cuz MM's said it in a track somewhere, but whatever, it's all geeeezus. thanks again for the feed. peace.
    test
  9. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    thanx alot man
    test
  10. ((alter ego))

    ((alter ego)) New Member

    Joined:
    Nov 27, 2004
    Messages:
    24
    Can't really diss it!... It's ok!.. Could always be better!
    test
  11. datN!GGAeDouble

    datN!GGAeDouble Lil Havana Representa

    Joined:
    Dec 27, 2004
    Messages:
    548
    oooooh wee this shit is tight hahaha...i never got a chance to hear this shit...the beat raw n yall ³³³³³s ripped this shit lol...tight work 4 real..
    test
  12. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    hahhaah i fuckin love the adlibs sounds like some sick cipher shit

    u shoulda mixed more on the right tho, the left shit is killing the right lol



    this was real dope tho, yeh this beats sick as hell


    who are these 2 dudes? one u? or both ur peeps or somin?


    anyways, they both are sick, wooooooooooo and yeh this beat is sickness


    damn the dude who came in like "solmin somin cause i got shit lockedd"


    sounded like royce on that part lol


    i was about to say wtf yall got royce on the track?


    anyways, hot shit yall


    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=918587

    peep my new shit when yo uget some time


    1
    test
  13. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399

    i gotta get it remixed this weekend..and yeah i'm the 2nd n 4th dude..peeping link now
    test
  14. MsTrEsS

    MsTrEsS Kiss My Ass

    Joined:
    Jan 28, 2002
    Messages:
    843
    haaa haaaaaaaaa, like the yeaaaaaaaaaaa, u on some Jeezy shii, lol,
    umm, but yea, track is hot, no doubt, I feel ya flow, ya style & ya lyrics.

    Feelin the love joint too, no doubt.

    We should collab on somethin, if you want to, let me know!
    test
  15. clova

    clova New Member

    Joined:
    Apr 20, 2004
    Messages:
    319
    yo ill song.........i'm feelin the beat........the lyrics are nice.......easy choice to bump.......keep'em comin.......~1~
    test
  16. RaFiKi

    RaFiKi New Member

    Joined:
    Nov 17, 2002
    Messages:
    123
    damn....i luv this beat yo...damn when i get my car back ima fonk the hell outta this ...

    probs for this track yo....good job
    test
  17. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    anytime shawty..i got ya aim name we'll do bizness lol
    test
  18. Mizz Tres

    Mizz Tres Ur woman loves me =/

    Joined:
    May 9, 2002
    Messages:
    2,653
    these 2 work well together. Make an album.

    Beat is dope.
    But this sounds like a mixtape track, lol surprised me. Considering some ppl say dudes from the south only do crunk music. That entire debate just went to trash with this lol.

    good shit.
    test
  19. ElevatedThought

    ElevatedThought Elevated Cock, too

    Joined:
    Jun 1, 2004
    Messages:
    62
    Listening

    Beat bumpin..

    Sounds real hyped in the intro.. southern emcees.. hmm

    Quality is great.. lyrics are dope.. flow is on point.. delivery sounds real polished.. nice shit.. beat sample is sick..

    2nd cat.. came in nicely.. lyrics is nice again.. soul line is nice..

    Ya'll have great chemistry.. this shit is on point..

    Back and forth like ping pong on this shit.. came nice.. real radio type.. nice shit
    test
  20. mAyHeM pArAdOx

    mAyHeM pArAdOx fuck ill...im flatlining

    Joined:
    Jun 12, 2001
    Messages:
    853
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)