what's the biggest amount of weed you've smoked in one session?

Discussion in '420Lounge' started by zyclon B gas, Jun 13, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    i think for me, just under 6 ounces of az.
    test
  2. Full-Clipz

    Full-Clipz Dominican nikka

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    3,758
    Wtf..6 oz? thats so much fucking weed

    for me, a quarter cuz we only rolled L's that night.

    average amount is probably 5-6 big bong hits
    test
  3. PotHead

    PotHead average brilliance

    Joined:
    Mar 7, 2000
    Messages:
    3,006
    that's a lot o money - up in smoke.
    test
  4. SmokaJoka666

    SmokaJoka666 PostmorteM

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    191
    Man....In One Session....I Killed A Pound And A Half With 2 Of My Other Boys And A Couple Bitches....In Less Than 2 Hours...Straight Fucking Blazed...
    test
  5. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    i understand what you're trying to say, but it's impossible to burn a 1 1/2 pounds in under 2 hours. i just came inside now after i sparked a 1.5-2 gram L at 11:15. and that was between 4 people who smoke a lot. now you're talking about 24 ounces in under 2 hours, that's over a qp per person.
    test
  6. SmokaJoka666

    SmokaJoka666 PostmorteM

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    191
    Not Blunts Or Joints^

    ...Pipes, Bowls, & Bongs....
    test
  7. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    that would take longer. you'd have to pack smaller amounts and try to stay awake after the 100th bong rip, which comes around ounce 2.
    test
  8. Full-Clipz

    Full-Clipz Dominican nikka

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    3,758
    yeah wtf are you talking about lol. if you woulda said you were rolling Fat ass blunts like zyclon does i still wouldnt believe you...... lmao 2 oz blunts. theres still no way lollll



    but u said bong/bowl/ hits lol that takes so much longer and so much less weed
    test
  9. PotHead

    PotHead average brilliance

    Joined:
    Mar 7, 2000
    Messages:
    3,006
    unless somebody had one of those 6 footers, with a huge ass bowl.


    but 1 1/2 lbs in 2 hrs? sounds like a tall tale
    test
  10. toker

    toker My Money Grow On Trees

    Joined:
    Mar 20, 2001
    Messages:
    9,837
    he could be wasting weed in a hooka
    test
  11. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    ^you can fit about a quarter in a bowl of a hooka, and i'd love to see someone be awake after 3 or 4 of those since it takes sooooo long to burn.

    and 2oz blunts are hard to roll, i wouldn't suggest it. my prefered ways are 4 garcia y vega's put together double long and double wide, or one factory leaf that's the size of one of those joints in the first cheech & chong movie. the first way is the hardest but the best.
    test
  12. Dj Streetsz

    Dj Streetsz New Member

    Joined:
    Jan 19, 2002
    Messages:
    6,548
    lol yall need to stop lyin about that shit, it would be impossible to smoke a pound and a 1/2 in under 2 hours lol what kinda shit is that, i could believe 6 ozs but i mean still thats waste of herb - you prolly smoked yaself sober by the 3rd-4th Oz, most I ever smoked was 2 Ozs of purple at the studio between 4 people, sometimes the engineer would jump on a L but mostly it was between us 4, even then i felt like i was wastin mad herb but we still did it anyways
    test
  13. Young Li

    Young Li You Say "CHR"

    Joined:
    Sep 11, 2003
    Messages:
    856
    It's not even worth it...
    test
  14. Full-Clipz

    Full-Clipz Dominican nikka

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    3,758

    lol exactly.... u can only get so high, if u smoke more u aint gon start trippin and seeing fucking barney and rabbits and shit lol , i smoke tilli know i reached a level of high im not gonna get beyond..
    test
  15. SaeWhat

    SaeWhat What Dey Do

    Joined:
    Dec 3, 2003
    Messages:
    1,774
    The most i ever smoked was Marley Fest this March... I forgot the exact amount but we bought a half O for $100 and bought more weed with the extra $50 that rolled out to 16 blunts... Got to marley fest around 3 pm left around 11 something and smoked two more blunts with just me and boy... that was by far the most i ever smoked in one day...

    18 blunts total...
    test
  16. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    qp with me n my nigs.. but that was over like a day straight of not sleepin n shit.. plus drinkin-- but thats by far the most far from sober i ever been in my life
    test
  17. RedRuckus

    RedRuckus New Member

    Joined:
    Apr 14, 2000
    Messages:
    2,688
    1.5 lbs in 2 hrs? haha get the fuck outta 2 whateva faggot said taht bullshit...
    test
  18. jaxamar

    jaxamar UnVeiling Truth...

    Joined:
    Aug 3, 2001
    Messages:
    4,074
    damnn.. man i was thinkin id be high up on the list.. i put down almost 42 grams in a night.. (ounce and a half) ... got it fronted to me, was going to jail anyway..said fuck it and smoked down.. theres a point tho where u literally smoke urself sober..

    pound and a half?... bwha...bwhahahahahhahaaha sure thing
    test
  19. - Wo®ÐLogik² -

    - Wo®ÐLogik² - Poison with the Pen

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    88
    test
  20. LegGhUMpER

    LegGhUMpER Active Member

    Joined:
    Dec 8, 2000
    Messages:
    1,421
    lol what a bunch of fucking idiots...a pound and a half...okay even if u did...why?


    that wouldnt even be fun
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)