What one thing can instantly turn you off from a guy or girl?

Discussion in 'Ladies Lounge' started by mr.rip, Apr 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Word... see, that's how I was... for big orders, my goal was to have it all bagged up and in the cart before you finished paying for it... baggers today are lazy... half the time, it's the cashier who's doing the bagging... I hate those dumb asses who put cold shit with the warm shit or put something soft in a bag with something hard.
    test
  2. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    What??!!?? I think you got it twisted... his forearms were much bigger than his biceps. I've met girls who liked forearm. I like sexy calves... they can make or break the leg... the thighs might be on point, but if the calves are shitty, then the quality of the leg suffer.
    test
  3. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Our grocery store you gotta bag the shit yourself and PAY for the bags (5 cents a bag). So I enjoy bagging my own shit. Because I'm anal about what goes where and how it all goes lol.
    test
  4. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Maybe I was thinking of Olive then LMAO. I dunno but Popeye was nasty ugly either way!

    I wish I had great looking legs. I'm working on it tho :eek:) (I hope).
    test
  5. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    ^Calf raises, sprinting, stairmaster or just good old fashioned running up stairs.
    test
  6. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    I have alot of stairs, well not alot but like maybe 15? To go up to the second floor and I've been running them, for real haha. But I think I need more. I wanna work my upper body as well. I've just been lazy lately :eek:( But REALLY wanna get in shape this year. This has gotta be my year damn it lol. We'll see. ;o)
    test
  7. Akustikz

    Akustikz .

    Joined:
    Dec 15, 2002
    Messages:
    256
    i cant stand girls that do drugs cuz they get fuckin stupid, i happen to know many, plus i know cigarette whores, yeah cigarette whores, i know this chick who threw a party, and her parents came home pissed and she said "i threw a party, but dont worry i got a lot of weed out of it" i was like what!!!!!!! i cant stand bad breath, and annoying ass hoes
    test
  8. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    ^ I like you already.
    test
  9. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    u got iiiissssssuuuuuesssssssss haha but i love ya lol
    test
  10. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    There's not a single person in the world that can say they don't got any sort of issues! =p

    I'm proud!
    test
  11. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    you go girl hahaha say it loud! haha got issues and proud haha mauuhzzzz
    test
  12. badassyella

    badassyella New Member

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    15,545
    selfishness is a big turnoff too
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)