what kinda whips/systems the rm producers pushin or tryna push?

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by De'yon, Jan 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noVa ProductionZ

    noVa ProductionZ RS7K 4 LIFE!!! MPC BLOWS!

    Joined:
    Aug 20, 2002
    Messages:
    8,145

    mine aint the colour

    and i live in the UK man i have to drive a small car im only a named driver on the insurance and its £550 for 9 months insurance thats about $975

    if i was to insure it myself it being 1.2 litres it wud be about

    £1300-1500

    meaning it wud be about $2500 for insurance we aint crazy like you over there

    but thats wat u get for being a young driver i suppose.
    test
  2. BlaZeDemBeaTz

    BlaZeDemBeaTz 5 Letters - YMCMB

    Joined:
    Sep 1, 2005
    Messages:
    2,291
    haha wordup...i was just playing with you when i made that comment
    test
  3. DJ NoNseNse

    DJ NoNseNse Nonsense Productions

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    2,322
    1995 civic, stock system. I dont believe in spending tons of money just to make my music louder, especially if its just gonna get stolen anyways. But in the near future i plan on gettin one of these....

    2006 Bmw 325
    2004-2006 Acura TL
    test
  4. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    Black 2006 Eddie Bauer Edition Explorer
    test
  5. Graphx

    Graphx Word? Word!

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    4,039

    Dawg...my insurance is $4200 a year lol


    Right now I'm pushin a 06 Nissan Sentra...7 Disc changer, 12 inch sub in the back with a nice amp and 9 speakers...4 of which are 4 way...it came wit that tho...only thing im missin is a head unit
    test
  6. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    GOTTT DAMMNNN
    test
  7. LCD Beats

    LCD Beats TYME President

    Joined:
    Jul 20, 2004
    Messages:
    7,315
    Do yaself a favor and DON'T buy an old Benz....
    test
  8. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    Either

    A. Your mommy or daddy co signed for you

    or

    B. You got a established career and still lives with your parents
    test
  9. Blemickis

    Blemickis I get computers puting

    Joined:
    Feb 28, 2002
    Messages:
    4,685
    lucky bastard, I'm walking with my psp, we don't don't even have public transportation
    test
  10. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    [​IMG]

    [​IMG]

    just copped this my dam self ( thank u beat sales)_...only diff from the pic is that i got the spoiler on back..thats about as fancy as i get..fuck-a-system..i aint tryna go deaf...fuck a rims...aint tryna show off..fuck everything else..aint tryna get robbed...

    stock bitches...
    test
  11. De'yon

    De'yon Hustle Payper On the Beat

    Joined:
    Apr 26, 2003
    Messages:
    1,518

    yeah the local seen loves me but I can depend on beats alone....


    I'm from west Tx anything less than a dub and you mighte ass well just get crome factories and vogues.......

    still dont know what the new whip gone be yet just gone take a couple grand wit me to cover most any down payment and try my best to stay under 10grand (the benzes start at $12,500)
    test
  12. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    true.. in atl.. my car got broken into twice.. both custom built also.. and i had an alarm.. ended up gettin another custom system.. and the shit is still intact lol..

    dont get me wrong.. i'm still madd paranoid.
    test
  13. noVa ProductionZ

    noVa ProductionZ RS7K 4 LIFE!!! MPC BLOWS!

    Joined:
    Aug 20, 2002
    Messages:
    8,145
    to the bloke paying $4200 for insurance, what litre is your car
    test
  14. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    I Pay 214 A Month.. On Full Coverage Insurance.. They Consider The Civics As Sports Cars.. Boooooo
    test
  15. lambo

    lambo www.the96mix.com

    Joined:
    Jun 23, 2004
    Messages:
    499
    man i crashed my 05 civic the other day....

    i aint drivin for a while...
    test
  16. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    test
  17. Fro$tyTheGreat

    Fro$tyTheGreat The Head Honcho

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    1,102

    wow @ this nggia havin the EXACT same whip as me
    test
  18. De'yon

    De'yon Hustle Payper On the Beat

    Joined:
    Apr 26, 2003
    Messages:
    1,518

    I rented one of them shits for a road tripp for the money they are realy nice pretty damn quick..........yours got the manumatic shifter? .......never seen a stock "economy" car go from 60 to 120 that quick.....



    they too small for my me tho and not too comfortable either seats are too sporty
    test
  19. Embassy Sweetz

    Embassy Sweetz 360's thee-shit,-b

    Joined:
    Aug 28, 2004
    Messages:
    3,964
    nah i dont think i got that manumatic shit..but those thing sdo have some quick pick up ..a lil too quick lol i aint tryna get puleld over.already got 6 tickets last year with my old 95 bmw 525...had to trade that bad boy in...and it fits better than i thought im dam near 300 lbs 6'2 and i can stunt pretty comfortably in it...just gotta have some creativity with the seat adjustments lol..
    test
  20. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    car....?







    i ride the bus bitch
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)