What in the hell?????

Discussion in 'Car & Audio' started by DontH8me, Jan 20, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DontH8me

    DontH8me New Member

    Joined:
    Sep 9, 2002
    Messages:
    157
    test
  2. Tigre

    Tigre Ax Me About Ebonics

    Joined:
    Jul 4, 2001
    Messages:
    3,455
    LOL...new DMX video.

    I can hear his ass saying.... X gonna give it to ya.
    test
  3. trifle

    trifle New Member

    Joined:
    Aug 24, 2000
    Messages:
    2,686
    if it wasn't so disgustingly racist i'd post a thread where a lot of people photoshopped this picture, let's just say not everyone was so nice, and the box getting photoshopped to a KFC box was just the tip of the iceberg
    test
  4. Kraylen

    Kraylen Killer Instinct Champion.

    Joined:
    May 27, 2000
    Messages:
    10,970
    hes there just in case the victim tries to steal their TV back
    test
  5. trifle

    trifle New Member

    Joined:
    Aug 24, 2000
    Messages:
    2,686
    word, he stole a compaq tv....
    test
  6. MiC DonE12

    MiC DonE12 Should i give a Fuck?

    Joined:
    May 4, 2002
    Messages:
    715
    test
  7. Kraylen

    Kraylen Killer Instinct Champion.

    Joined:
    May 27, 2000
    Messages:
    10,970
    same thing.. like he has credit to buy either...

    thanks for pointing out i dont pay attention to shit like some people.. :)
    test
  8. trifle

    trifle New Member

    Joined:
    Aug 24, 2000
    Messages:
    2,686
    hahahha, come on man, i'm sure you've found type r badges on civics, so i'm sure you can see COMPAQ on the box....

    damn@credit comment...that's fawked up broly
    test
  9. Kraylen

    Kraylen Killer Instinct Champion.

    Joined:
    May 27, 2000
    Messages:
    10,970
    sorry... lol :(

    i steal shit too tho...
    test
  10. Nebz

    Nebz R.I.P. Point Game

    Joined:
    Nov 21, 2002
    Messages:
    25,951
    lol u have to protect the compaq
    test
  11. trifle

    trifle New Member

    Joined:
    Aug 24, 2000
    Messages:
    2,686
    don't try that shit in them casinos homey....
    test
  12. Kraylen

    Kraylen Killer Instinct Champion.

    Joined:
    May 27, 2000
    Messages:
    10,970
    ^yeah no shit... I went out last night drinkin caribeuloos and playin slots... it was fuckin dope
    test
  13. trifle

    trifle New Member

    Joined:
    Aug 24, 2000
    Messages:
    2,686
    nice, what brought you to move out there?
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)