What happened to the Mic Check mc battle?

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Verbal Marksman, Sep 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    What's goin on with that shit? Does anybody know when they're gonna start tourin the battles again?

    PEACE!!!
    test
  2. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    Also, the only time I ever heard FLO battle was at Mic Check, and I never heard of him again. Does anybody know where he's battlin again and shit?
    I saw that guy Nebulous from Mic Check at Tourettes without Regrets battlin Oruko Saki, and the shit was pretty sick.
    test
  3. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    ^^^Who Won???...

    Mic Check Goes Ta Different States...They Have A Website...But I 4got It...Shows All Tha Winners By Brackets...Cuz I Remember Back In 2001...Tha "Reign'n Champ"...Bionic Brown...Flew Down From New Orleans Ta Defend His Crown In SF...Weird Shit...They Prolly Wont Be Back Till Next Year...
    test
  4. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    They better come back NOW dammit!!! Nah.
    But Oruko Saki won the battle. He won the whole thing for the 5th time in a row. They all think that nobody can beat him. The host was like "If there is anybody in the crowd who thinks that they can beat Oruko Saki, then come to the stage now." I kinda wanted to, but had a very bad experience with battlin high.
    And yes, I will battle up there next month and try 2 beat that man. Everybody up there thinks Saki is unbeatable; I mean he's raw, but fuck.
    test
  5. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Grr...I Wanna Battle That Damn Guy...Again...
    test
  6. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    You should go up there, man. I saw you say that you don't have class on Fridays, so you should head out there next month, homie. That would be a bitch if we battled at Served 2 AND at Tourretts, though. But yes, I like Saki, he's one of my favorite battlers, but he can get served, just like anybody else.
    test
  7. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    ^^^
    Except me. [licku]
    test
  8. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    But Tourettes Is On THursday...I Got Class From 6-9pm On Thursday Nights...
    test
  9. phillipdrummond

    phillipdrummond get at me for footage

    Joined:
    Dec 24, 2002
    Messages:
    5,534
    can you give me info on the tourettes deal, what's it all about and where?
    test
  10. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Every 1st & 3rd Thursday...$40 Ta THa Winner...Otha Shows There Also...Glass Blow'n...Weird Shit...In Oakland...I Think 12th St...I 4get Though...
    test
  11. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    Yea, it's on close to Jack London movie theatre. It's a cool little place, too.
    I didn't see any fire blowin, baby eatin shit go on over there, though. It was just a freestyle battle & a poetry slam. They also played some weird ass games, too. It was hella funny.
    test
  12. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Still $6 Ta Get In???...
    test
  13. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    Mos def....hoe

    Oh, and the next one is $60 prize money, and not $40.
    test
  14. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Got Damn It...I Still Got Class...Beat Him Wit Tha Punches I'll Give 2 U...Then GImme $20 Afta U Win...
    test
  15. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    ^^^
    hahaha
    yea right....
    test
  16. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Greedy Fuck...
    test
  17. Sin-Tax

    Sin-Tax New Member

    Joined:
    Jul 31, 2002
    Messages:
    215
    test
  18. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    ^^^
    Uh, what???
    test
  19. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Who's That Guy???...I Think He's Lost...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)