what happened to all the clipper threads????

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by B whun, Nov 27, 2012.

  1. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    test
  2. Dely

    Dely In The Trap

    Joined:
    Apr 1, 2003
    Messages:
    72,824
    man i was on the phone when that play happened, i dropped my phone and everything
    test
  3. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    jamal crawford has been a god send
    test
  4. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,266
    jamal crawford is prob my favourite scorer atm
    test
  5. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    Lol don't get ahead of yourself. Nash only played a game and a half. We will hit our stride. I'm not worried about that. What I'm worried about is come playoff time Antoni system is trash.
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  6. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    The run & gun part of it is.. But he's also a great pick & roll coach.. His teams in Phx didn't even have the personnel to play a slowed down half court game. We obviously don't have that problem.
    test
  7. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Lakers d sucks

    IF yall make the playoffs it'll be followed by a 1st rd exit

    I hope its against us tbh
    test
  8. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    That's what I said originally. I'm trying to convince myself we are trash though to lower my expectations.


    Lol Zarb trolling with this first round exit talk. Stop it 5.

    We will make the Western conference finals at least.

    Niggas forgetting we have been running Duhon and Morris at point.
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  9. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Scoring aint yall problem

    Laker fans are delusiinal thinking antoni os a good enuff coach to step in mid season and take a team anywhere past the 1st rd

    Nash aint bout to be no savior

    Lmaoo@ that old ass nigga being the missing piece hahaha
    test
  10. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Nash old ass can easily roll ankle when he comes back... then what lol

    The fact that nigaz thunk qhen his old ass comes back everything is gonna be okay his hilarious lol

    Tell ANY good coach he can have kobe, gasol, and Dwight... and lets see how lomg it takes before he says he needs nash to make it work lol
    test
  11. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    This all coming from the guy who swore Odom and Grant Hill were great additions? Lol..
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  12. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    They were

    Odom had 9 tebounds last night lol

    Grant hill gives us a veteran back up in case caron were to get hurt (like last year)


    While you still the nigga who said the magic shouldnt have took the brook lopez trade lol
    test
  13. ~OMagic~

    ~OMagic~ Well-Known Member

    Joined:
    Oct 24, 2003
    Messages:
    42,758
    You mean Lopez.. the guy out again with the foot problems?? The big man who can't rebound or play defense??


    And I see Odom like a weekly staple on the not top 10 lol that nigga is buns now.
    Biotch! You wish you had a phone like mine...
    test
  14. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    If you dont see the difference in old vets coming off the bench as insurance

    And a old vet coming off an injury to be counted on to save the team

    Then i dont know what to tell you lol

    All i can say is we not counting on odom or hill COMBINED like how yall are counting on nash tbh
    test
  15. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    We winning games tho

    And u dont hear us talking bout wait til hill comes back lol

    Even yall coach be on some wait til nash comes back shit
    :obamalulz:
    test
  16. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    u sayin that after saying billups paper mache ass was yall savoir? :idontbelieveu2:
    test
  17. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Nah billups aint our savior

    We was winning games before billups came back.... he's a difference maker... he makes us better not makes us good lol

    Lakers aint even .500 after 20 games lol
    test
  18. Oneduh

    Oneduh Digital Scale Ent.

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    55,503
    It's like you're assuming Nash is gonna fall completely off.. With his coach, in his system, with MDA saying he was putting the ball in Steve's hands as soon as he gets back. Yeah I don't see how Nash doesn't have a good season. He's going to be back by Christmas & playing a really high level in the 2nd half of the season. We're going to be a completely different team.
    test
  19. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Like i said... the Lakers problem is defense

    Nash aint fixin no defense

    So the idea that when nash comes back everything will be okay is funny

    Nash gonna stop george hill from effortlessly driving thru the lane and making a game winning EASY lay up??lol

    Nah
    test
  20. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,422
    and if he doesnt i dont wanna see no complaining about it either

    i wanna see sad faces, i want all that
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)