what happened to all the clipper threads????

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by B whun, Nov 27, 2012.

  1. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    My point is 1 series dont mean shit when the teams didnt play each other

    I was using gallinaris injury in comparison to the spurs and grizz being healthy

    I mean you sitting here using the seeding of the teams opponents when u could just use the teams themselves... clippers, lakers, warriors are all in the same division... that dovision was won by the clippers this yr... just because the grizz beat the clips and the warriors beat the nuggets it doesnt change that
    test
  2. Wonk Saggin

    Wonk Saggin Active Member

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    2,832
    I don't think it's unfair to say that the playoffs are a more accurate measure of who's better, regardless of match-ups.

    it gets so live in the Oracle Arena, they always giving out XL tees to everyone though, LOL, got a skinny dude swimming
    test
  3. Big Dick Black

    Big Dick Black bout a check

    Joined:
    Apr 21, 2008
    Messages:
    25,159
    lmaooooooo niggas added the "ahip a hop ahippy" tag:manik1:
    test
  4. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    nah but the whole purpose of the regular season is to secure yourself a good seeding in the playoffs so you have an advantageous position and route to the finals. after the regular season it's all about getting as far as you can in the playoffs.

    perhaps I was being loose with my word choice, or perhaps you were being nit-picky, so how about we rephrase my original post:

    "Who would have thought that the Warriors would be the most successful team in California this season?"

    Spurs swept the Clips last playoffs in round 2. Let's see if the W's can do any better.
    test
  5. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    One thing that's inarguable to me is that

    1. the lakers were a massive disappointment

    2. the clippers improved their record, but exited the playoffs earlier to a team they beat the year before

    3. the warriors doubled their win total from last season and surpassed almost every experts expectations, starting 2 rookies for the majority of the season and a sophomore.

    what's fucking crazy is how much better the best teams in the west got tho. Last year, the best record in the NBA was Chicaco and San Antonio with just 50 wins. This year, 50 wins would have gotten you the SIX SEED in the west.
    test
  6. Punches

    Punches a.k.a UH OH

    Joined:
    Oct 21, 2005
    Messages:
    8,059
    The fuck that gotta do with Cp3 being the biggest pussy in the league by a long shot? Flops and complains more than any player in the entire NBA..the fuck the celtics gotta do with that? lol
    test
  7. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    LOL anybody that knows shit about basketball knew from the start that these Clippers weren't doing shit. They've got like a bunch of talented dudes who don't understand the game enough and a moron coach. Their tactics consist of simple passing around, forced one-on-ones and Chris Paul doing dribble skills in the perimeter. Fuck outta hea. Just give Miami that title already. Just give Miami that 2014 title already.

    KING JAMES BABY.
    test
  8. THEDONN

    THEDONN One Love

    Joined:
    Jan 8, 2009
    Messages:
    22,028

    feel me
    test
  9. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Last year they only played 66 games
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Yep .....
    test
  11. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Cause rondo is a much bigger bitch than cp3

    Thats why his faggot ass ran off ray, just to get hurt AGAIN and now the team is gonna get blown up

    All cause rondos a bitch
    test
  12. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    How the fuck he run off ray? U trolling? Ainge entertained trading them both that's why ray left nigga

    Rondo is the best pure point in the league no rondo and the celts ass


    The clippers could play without Paul better than the celts play without rondo
    test
  13. mapleleaf

    mapleleaf bumpin onyx in the jag

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    17,792
    wow....


    fuck me, right?
    test
  14. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    yall see rondo at the fight last night?
    test
  15. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Nah post a pic I know he had on some goofy shit
    test
  16. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    i didnt know he was on team money

    [​IMG]
    test
  17. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Nigga be looking sensual as hell hahaga
    test
  18. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    richard gere and jon barry look a likes in the background
    test
  19. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    oh wait,....u dont know who jon barry is.



    FYI thats brents brother.
    test
  20. Z. Spitwell

    Z. Spitwell Well-Known Member

    Joined:
    Sep 2, 2004
    Messages:
    14,197
    Rondo soft

    he is like a stupid ass lil kid

    thats why he does stupid shit like push refs and taunt lebron lol'

    hes a fuckin moron
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)