what do you like to do the most when your high

Discussion in '420Lounge' started by Chase Murda, Jan 8, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. masta-mind

    masta-mind im PSYCHLONE

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    802
    ^^^ the fuck
    test
  2. dj anticz

    dj anticz MURDAGRAM GANGSTA!!!!!!!!

    Joined:
    Nov 9, 2001
    Messages:
    1,608
    get my dick sucked...
    test
  3. rhymes and h0ez

    rhymes and h0ez Twist An "L" For Big L

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    709
    ^^ good one

    I like to rhyme when I'm blazed, playin' video games but only if its against someone, listen to music, or work out I dont know why I find myself mad motivated when I'm high.

    I cant write rhymes when I'm high tho the focus isn't there.
    test
  4. Chase Murda

    Chase Murda hostile enviroment

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    4,809
    it seems like most people like to play video games and shit while getting high..thats whats up
    test
  5. Jaye Mesa

    Jaye Mesa He Won't Stop

    Joined:
    Jan 26, 2003
    Messages:
    2,091
    rob stupid ass kids that are 16 for their bud they're "slanging" and made 25 bucks off a half o,
    test
  6. Kurt Loaded

    Kurt Loaded Fuck You! Pay Me!

    Joined:
    Oct 7, 2004
    Messages:
    463
    Yeah I just like to sit back & chill. pop on a movie, play some ps2...laugh at whatever.
    test
  7. SPoKeN PHiLoSoPHy

    SPoKeN PHiLoSoPHy crazy ill, mad rowdy

    Joined:
    Jan 5, 2001
    Messages:
    3,081
    i bet ur the one who kills everyone else's high...
    test
  8. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    I just started taking this Meditation/Relaxation course in college and thats perrrrrrfect to go to blazed as hell. I've been to every class blowed out of my gord so far and its one of my favorite things to do while high, because I'm earning credits in school while sleeping, very highly.
    test
  9. *NativeTongue*

    *NativeTongue* New Member

    Joined:
    Oct 12, 2000
    Messages:
    7,219
    i dont especially like to do this, but i'd rather go to the dentist high

    i've done it before, shit just seems togo by waaay faster.
    test
  10. MCSpo

    MCSpo Disciple

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    474
    when i " used " to get lean pro evo wos the way 4ward. gaming all through the night
    test
  11. -Mac-

    -Mac- Registered ABUSER

    Joined:
    Jan 29, 2001
    Messages:
    41,561
    Laugh my ass off & watch TV. Shit on TV is 100X funnier & you pay more attention. At least I do.
    test
  12. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    Hahahah that reminds me...

    Last 4-20 I woke up, called in sick, smoked a personal blunt and went to an orthodontist appointment. i got a lot higher than i thought i would, and my eyes were fuckin CASSSHED. i was sittin down in the chair, laying back, they had all their tools n shit on a table right above my chest, and for some reason i randomly sprung up and knocked all the tools all over the room, oh man i was laughing so fucking hard.
    test
  13. *NativeTongue*

    *NativeTongue* New Member

    Joined:
    Oct 12, 2000
    Messages:
    7,219
    lmao u probably got shook that they were gonna use them shits on u

    i did at the dentist, they took out the mufuckin drill, lmao. but i fell asleep while they were drilling
    test
  14. absolute zero

    absolute zero Among the living

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    11,770
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)