What are your most embarassing masturbation stories?

Discussion in 'Ladies Lounge' started by mr.rip, Nov 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    Have you ever been caught in the act?
    test
  2. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Surpisingly I don't have any. Never been caught (unintentionally anyway haha) never had anything major happen while I was going at it lol.

    How boring is that? Geesh.
    test
  3. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lol you talk like you want to get caught haha
    test
  4. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Depending on who's doing the catching, it might not be a bad idea ;o) Great for foreplay lmao.
    test
  5. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lol i swear you are a nut haha
    test
  6. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    Nope, never been caught but I had a friend who started going to town in front of my 2 other friends when they were trying to get to sleep..She was on a few caps of e and thought they wouldn't care but they were traumatized as I would have been too.. She just told me this story last night, I was fucking dying.. She's like yah, I like to masterbate, so what? I was like yeah, that is fine but do it in privacy, god!
    test
  7. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    oooommmmmggggggg! hahahahaha word!? she nutty as hell haha
    test
  8. Magog

    Magog New Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    3,535
    hahahahhahahha on E.........she was out of it then thinkin everyone loves her n wont care...hahahaha.........good times on E...........that shit's crazy sometimes.
    test
  9. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    that shit is funny lol ^^^
    test
  10. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    no, not really got caught.
    just suprised my man, thats it lol
    test
  11. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    what did he say or do^^^
    test
  12. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    test
  13. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    oh damn sorry to hear that
    test
  14. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    dont be sorry, it wasnt bad! lol
    test
  15. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lol oh ok hahah good job
    test
  16. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    mr rip, you ever got caught?
    test
  17. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    lol hell yeah i got caught by my mother and her friend lol i almost pull the skin off my shit when they caught me lol
    test
  18. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    Oh lord rip...lmao
    test
  19. mr.rip

    mr.rip New Member

    Joined:
    Dec 23, 1999
    Messages:
    22,509
    i needed the lord that day haha
    test
  20. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    oh god! mr rip lol
    thats crazy.
    what did they say? lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)