what are these called?

Discussion in 'The Library' started by That Nigga, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. That Nigga

    That Nigga aka Hot Shyt

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    19,534
    test
  2. test
  3. LusterCumbrance

    LusterCumbrance Ejército Rojo

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    15,362
    haha
    test
  4. Ziplock Paper

    Ziplock Paper New Member

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    2,437
    The gay kind lmao
    test
  5. MACM

    MACM not an MC but mAAd cool

    Joined:
    Apr 11, 2001
    Messages:
    700
    no idea, they look good tho still, but in a metrosexual way
    test
  6. liquid`acid

    liquid`acid gods busy can I help you?

    Joined:
    Jun 21, 2005
    Messages:
    13,603
    isnt metrosexual the politically correct term for closet gay?
    test
  7. absolute zero

    absolute zero Among the living

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    11,770
    damn i was hoping for boobs.
    test
  8. Ziplock Paper

    Ziplock Paper New Member

    Joined:
    Oct 17, 2008
    Messages:
    2,437
    Metrosexual is some fruit cake shit
    test
  9. Koss

    Koss ∞♥

    Joined:
    Nov 26, 2000
    Messages:
    9,653
    it's like you're gay as hell, but like women... but you act gay
    test
  10. Bizzy Bizzy

    Bizzy Bizzy New Member

    Joined:
    Dec 17, 2008
    Messages:
    1
    test
  11. Blitz_krieg

    Blitz_krieg SAY WHA.........

    Joined:
    Jun 17, 2008
    Messages:
    1,596
    " we apologize but the shit you are looking for is no longer availible"

    but vest are usually gay.. so..
    test
  12. Shy

    Shy a.k.a. Klear Eyed

    Joined:
    Aug 8, 1999
    Messages:
    13,455
    Metrosexual means you've got more style than 90% of your city. Male or female.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)