What alias u need exposing, what complaints u got about other members, etc?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Messiah, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moltisanti

    Moltisanti New Member

    Joined:
    Nov 1, 2010
    Messages:
    1,465
    die slow it's cookie dough

    me and harshz cammed up same time

    [​IMG]

    get em da fuck outta here


    messiah ur cool and all but u wrong here homie

    everybody on bva already knows it
    test
  2. HarshZ

    HarshZ no time for this bullshit

    Joined:
    Jul 20, 2008
    Messages:
    7,410
    that was me after work btw...

    this was by far the lamest shit i've ever had to put up with and i hope I never have to deal with this bullshit again
    test
  3. BITmafakka

    BITmafakka GS palmin' the m1 garand

    Joined:
    Oct 20, 2009
    Messages:
    2,831
    I've always wondered who crayonflux is/was, he has had some legendary posts and the mysteria around him needs to be unrevealed
    test
  4. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    yep who is CrayonFlux, dude was like the original troll of BVA

    you can redeem yourself with this shit
    test
  5. Messiah

    Messiah Big Brother

    Joined:
    Feb 25, 1999
    Messages:
    53,940
    I'm done doin anything for yall BVA nerds. Lol @ redeeming myself. Niggas get exposed and go out the way to try and make it seem like its not them. U won't ever know who crayonflux is or anybody else, keep it in bva, that's yall home. Yall dudes are so nerdy and wierd that I can't even associate myself with u.
    Posted via Mobile Device
    test
  6. yayo

    yayo Polar Bear LaFlare

    Joined:
    Feb 11, 2001
    Messages:
    63,060
    Messiah u a stalker brah this aint healthy
    Posted via Mobile Device
    test
  7. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    lmao @ u callin someone nerdy after this shit

    every mod thinks u a weirdo for this u kno
    test
  8. KRich662

    KRich662 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    6,043
    I'm dying at Mess calling BVA lame when he was the one who started the damn thread and fucked Harsh/Choppa up by saying they were the same person when they weren't

    How you gonna cover up a fuck-up by calling someone else a nerd?
    test
  9. teacozy

    teacozy New Member

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    10,740
    Don't take it to heart. AEH kids call everyone lames and nerds all the time like we're all still on AllHipHop or SOHH and that shit ain't played. Means nothing.

    Shame about the Flux thing. That would've been so much more interesting than Choppa/HarshZ. Crazy thread, tho.
    test
  10. BBW or GTFO

    BBW or GTFO New Member

    Joined:
    Nov 11, 2010
    Messages:
    4,814
    i tried making and alias and it was banned off bat


    can u unban the name NFC West for me?
    test
  11. SouL

    SouL Yuck!

    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    4,420
    lmao @ all these bva nerds flying in here after the diss

    go back to looking awkward at a battle
    test
  12. kenchilla

    kenchilla New Member

    Joined:
    Jun 29, 2009
    Messages:
    2,809
    [​IMG]
    test
  13. Cee Kay

    Cee Kay Eff You

    Joined:
    Dec 11, 2010
    Messages:
    2,382
    Lmfao @ this being full of bva nerds
    test
  14. Pace Beats

    Pace Beats Doesn't Feed The Trolls

    Joined:
    Aug 14, 2004
    Messages:
    36,508
    dont worry about it my dude people who seen u post on here know u aint some random troll making alias's
    test
  15. MischiefQuoter2

    MischiefQuoter2 New Member

    Joined:
    Jan 2, 2011
    Messages:
    43
    before I get started let me take a brief intermission to talk about my car accident,
    alot of people thought mischiefquoter2's RM account was a fake one
    they thought he couldnt have made it,
    hes just backing down from Mischiefquoter, hes a real gimmic...

    check the blogs and comments I got no support.
    I guess MQ2 doenst have any friends.
    so fuck it im a lone wolf
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)