well erik, i bid you adieu

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by EmceeGoddess, Jul 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    This is sad as fuck.....
    test
  2. MC_Akademix

    MC_Akademix Active Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    1,295
    Nah bruh, he's much better than you unfortunately...and Im not even a big hindurock hater (your dallas in a box jeopardy line was pretty funny imo).

    BUT, stop being egocentric hijacking the thread and shit. Appreciate the ether you've witnessed and wait for a response
    test
  3. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    And with this post, I have subbed to this thread.
    test
  4. Eyerate

    Eyerate The Definition of Real..

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    11,927
    i got half the tags already... :funny:

    read the first page. interesting shit. will catch up later.
    test
  5. JerzisGod

    JerzisGod Wavy Jones

    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    3,293
    hows the king of ny rockin chancletas with jeans
    test
  6. JerzisGod

    JerzisGod Wavy Jones

    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    3,293
    eyerate dvrs dr phil
    test
  7. ScimonomicS

    ScimonomicS New Member

    Joined:
    Jan 24, 2008
    Messages:
    4,231
    test
  8. hindurock

    hindurock Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2010
    Messages:
    2,132
    Homie I just wanted to know if he was a she. I mean with a name like mc goddess that is a perfectly reasonable question.
    test
  9. MC_Akademix

    MC_Akademix Active Member

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    1,295
    S'all good bruh, I got you. This is an HoS thread in the making.
    test
  10. scrotie

    scrotie aka lil generation gap

    Joined:
    Apr 9, 2010
    Messages:
    3,711
    wait maroon 5 sucks wtf are you guys talking about
    test
  11. Diggles

    Diggles Fred Durst's Life Coach

    Joined:
    Feb 4, 2010
    Messages:
    2,435
    Been waiting for someone to do this.
    test
  12. seansss

    seansss Bath Salt Heaven

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    1,291
    best use of the word chancletas ever

    in a diss no less

    killa>
    test
  13. JerzisGod

    JerzisGod Wavy Jones

    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    3,293
    you dont KNOW about the roon homie but IKNOWALL about the Roon
    test
  14. SuomiMetal

    SuomiMetal \m/

    Joined:
    Jan 4, 2010
    Messages:
    1,091
    I wonder how the board would be with EG back?

    Would certainly be even more entertaining.
    test
  15. seattlebattle12

    seattlebattle12 aka lil ill & dagawd100

    Joined:
    Jun 11, 2010
    Messages:
    4,660
    Gawd one of the few things i legit loathe about this board is how unappreciated Killa Cam is.

    "You 37 years old, you was born in 1968 and I open the daily news
    How's the king of new york rocking sandals with jeans?
    Open toe sandals with choncletas with jeans on
    How's the king of New York rocking sandals with jeans and he 42 years old?
    Back to business"

    *Beat drops*

    KILLA!
    test
  16. Tremque

    Tremque Tremendous

    Joined:
    Jun 19, 2002
    Messages:
    219
    How'd you become a mod? Just curious.
    test
  17. JerzisGod

    JerzisGod Wavy Jones

    Joined:
    Aug 31, 2010
    Messages:
    3,293
    ^terrible post
    test
  18. Judgekure

    Judgekure 48÷2(9+3)=288 tbh

    Joined:
    May 9, 2010
    Messages:
    8,911
    Jeff trusted me with a Mod spot.
    test
  19. shutupngoaway

    shutupngoaway New Member

    Joined:
    May 21, 2010
    Messages:
    1,969
    mods are all soft ive been runnin RM for months come fucks wit da kid
    test
  20. MindTaker

    MindTaker GFY

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    2,922
    I pick mine out of a hat tbh.





    (Just kidding. I make all the other mods vote and generally go by the majority.)
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)