we aint have one of these in a while post a pic of ya chick..unless u shook....

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Famious, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Famious

    Famious Shakez

    Joined:
    Feb 23, 2005
    Messages:
    2,892
    test
  2. vibe

    vibe Sounds like a hit to me.

    Joined:
    Jul 30, 2000
    Messages:
    6,547
    im single now so i guess u can say all the girls on my campus are =]
    test
  3. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    nicee, she cute as hell


    ima have to see if i wana post
    test
  4. The Business

    The Business Moderator

    Joined:
    Jun 2, 2007
    Messages:
    9,815
    I'm viewing from my phone... Will post when I get home
    test
  5. Rich Dullwasp

    Rich Dullwasp New Member

    Joined:
    Jun 18, 2003
    Messages:
    1,367
    Huh?
    test
  6. vibe

    vibe Sounds like a hit to me.

    Joined:
    Jul 30, 2000
    Messages:
    6,547
    i figured i was clear about that, guess not

    im sayin since im not taken i can ATTEMPT to have any girl from my school/campus

    need cliff notes??


    oh and the girl is cute shakez, i love light skinned
    test
  7. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    thats not light skinned wtf lol
    test
  8. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    LOL @ light
    test
  9. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    that bitch aint no light skinned man hahahahah
    that hoe black as fuck.
    she look good tho fool.. famious gettin it.
    test
  10. vibe

    vibe Sounds like a hit to me.

    Joined:
    Jul 30, 2000
    Messages:
    6,547
    well she kinda looked light skinned, im judgin based off the contrast of the photo so excuse me if im off

    to liven the mood, the last girl i messed with was

    [​IMG]
    test
  11. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    bitch look like a cabbage patch kid with clawmedia, nigga
    test
  12. yayo 2

    yayo 2 New Member

    Joined:
    Jul 9, 2008
    Messages:
    2,436
    [​IMG]

    nimrod and his current lady.


    nimmy like dem tree stumps.
    test
  13. Famious

    Famious Shakez

    Joined:
    Feb 23, 2005
    Messages:
    2,892
    def. not lighskin son.....

    [​IMG]
    test
  14. vibe

    vibe Sounds like a hit to me.

    Joined:
    Jul 30, 2000
    Messages:
    6,547
    iiight im proven wrong
    test
  15. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    lol
    test
  16. Cire

    Cire The Peoples Champion

    Joined:
    Sep 18, 1999
    Messages:
    40,196
    HOLY SHIT

    @ HOW YOU SPELLED CHLAMYDIA

    CLAW-MEDIA
    test
  17. Craig Ehlo

    Craig Ehlo Mark Price's Saviour

    Joined:
    Oct 20, 2003
    Messages:
    13,191
    test
  18. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356

    Quite the jokester aren't we?
    test
  19. Nimrod

    Nimrod Nimi Hendrix

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    81,356
    Lmaoo clawmedia haha
    test
  20. Famious

    Famious Shakez

    Joined:
    Feb 23, 2005
    Messages:
    2,892
    i need a good girl to calm me down....ion fux w/ the hood-rats right now...and the party girls....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)